Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sposób odblokowania: Rozmowa z Widmem Kobiety w Tawernie Piąte Oko, na Skraju Klifu (M10.3).

Porozmawiaj z widmem kobiety w gospodzie - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Porozmawiaj z widmem kobiety w gospodzie

W prawym rogu Tawerny Piąte Oko w dzielnicy Skraj Klifu (M10.3) napotkasz Widmo kobiety, porozmawiaj z nią i zapytaj kim jest. Widmo rzuci się na ciebie, pozwól jednak... duchowi się udusić. Obudzisz się w tajemniczym miejscu, ponownie porozmawiaj z duchem. Od Widma kobiety otrzymasz zadanie odnalezienia w mieście jej "kopii". Skorzystaj dwukrotnie z portali żeby opuścić Labirynt i powrócić do miasta.

Do kolejnych kopii możesz docierać w dowolnej kolejności. Na potrzeby opisywanego questu nie musisz ich wszystkich odnaleźć, ale nie jest to bardzo trudne i ich zestawienie znajduje się poniżej.

Serię odnajdziesz w queście Ofiara Rozpaczy - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Serię odnajdziesz w queście "Ofiara Rozpaczy"

Pierwszą kopią jest Seria i w celu doprowadzenia do spotkania z nią musisz zaliczyć inny poboczny quest - Ofiara Rozpaczy.

Biała Plama stoi niedaleko przepaści na północ od tawerny - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Biała Plama stoi niedaleko przepaści na północ od tawerny

Drugą kopią jest Biała Plama i ją odnajdziesz na północ od tawerny w dzielnicy Skraj Klifu (M6.1). Porozmawiaj z nią i powiedz jej, że przypomina ci kobietę z tawerny.

Avina stoi obok innych sierot - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Avina stoi obok innych sierot

Trzecia kopia to dziewczynka o imieniu Avina, która przebywa wraz z innymi sierotami na południe od tawerny w dzielnicy Skraj Klifu (M6.8). Porozmawiaj z Aviną i powiedz jej, że jest podobna do kobiety z gospody. Wypytaj ją o szczegóły, a dowiesz się, że Avina również była nawiedzana przez ducha.

Syvin odnajdziesz w Dzielnicy Rządowje - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Syvin odnajdziesz w Dzielnicy Rządowje

Ostatnia czwarta kopia to kapitan argusów Syvin. Odnajdziesz ją przy zamkniętej Wieży Rady na Placu Rządowym (M5.1). Tak jak wcześniej porusz temat jej znajomego wyglądu.

Wszystkie odnalezione kopie pojawią się w Labiryncie - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Wszystkie odnalezione kopie pojawią się w Labiryncie

Po odnalezieniu wszystkich kopii musisz powrócić do Labiryntu i możesz tego dokonać np. zamawiając niebezpiecznego drinka w tawernie czy spotkając się w Karawanseraj z Idyllą i prosząc ją o wprowadzenie w trans. Wróć do lokacji z widmem kobiety.

W Labiryncie pojawią się widma wszystkich kopii, które odnalazłeś. W szczególności zainteresuj się widmem Serii. Zbliżenie się do niego doprowadzi do odtworzenia sceny z oblężenia.

Możesz zostać zmuszony do pokonania kilku wrogów - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Możesz zostać zmuszony do pokonania kilku wrogów

W Labiryncie pojawiło się również Widmo mężczyzny. Wejdź z nim w interakcję. Sytuacja może rozwinąć się na dwa sposoby:

  • Zapytanie o to jak wyłączyć maszynę może zirytować widmo i wezwie ono strażników Tabaht na pomoc. Do walki możesz przystąpić w pojedynkę lub wezwać sobie na pomoc widma członków drużyny (o wiele lepsze rozwiązanie). Po rozpoczęciu bitwy atakuj tylko strażników, gdyż widmo będzie niewrażliwe na Twoje ciosy.
  • Możesz zaoferować pomoc i następnie użyć Perswazji, by przekonać widmo do zmiany stanowiska/

Niezależnie jak się zachowałeś dowiesz się jak wyłączyć silnik prawdopodobieństwa. Pomów z widmem kobiety i wydostań się z labiryntu portalami.

W Zasypanym Rozwidleniu znajdziesz identyczny silnik jak w labiryncie - wyłącz go. - Szara imitacja (Ashen Imitation) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
W Zasypanym Rozwidleniu znajdziesz identyczny silnik jak w labiryncie - wyłącz go.

Musisz się teraz dotrzeć do Zasypanego Rozwidlenia (M11). Jeśli nie wiesz jak tego dokonać to zapoznaj się np. z opisem głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. Po dotarciu na miejsce znajdziesz identyczny silnik, jak chwilę wcześniej w swoim umyśle (M11.9). Podejdź do niego i spróbuj go dezaktywować. Koniecznym będzie użycie wysiłku związanego koncentracją i jednością z nurtem, by zadanie się powiodło. Gdy ci się to uda, zdobędziesz 40 PD.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-07-04
01:49

Arni2015 Legionista

Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek

Komentarz: Arni2015
2017-07-10
23:02

taifang Chorąży

Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).

Komentarz: taifang
2017-08-13
19:04

Arni2015 Legionista

Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość

Komentarz: Arni2015
2017-08-18
23:19

Arni2015 Legionista

Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.

Komentarz: Arni2015
2017-08-27
22:10

Arni2015 Legionista

Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca

Komentarz: Arni2015
2017-10-28
13:51

Arni2015 Legionista

Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
16:59

Arni2015 Legionista

Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.

Komentarz: Arni2015
2017-10-31
22:41

Arni2015 Legionista

Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków

Komentarz: Arni2015
2017-11-04
22:38

Arni2015 Legionista

Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.

Komentarz: Arni2015
2024-06-25
12:04

alices Junior

TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?

Komentarz: alices

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl