Staje się ona ważna dopiero w drodze powrotnej z Wstąpienia. Musisz z nią wtedy wejść w interakcję żeby ponownie otworzyć portal do Spadu Chiurga lub żeby przemieścić Placówkę Handlową i odblokować przejście do Rozległych Trzewi.
W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.
Możesz wejść w interakcję z dużą krystaliczną strukturą i porozmawiać z Przewodniczącą. Wyczerp wszystkie opcje rozmowy, by zdobyć w sumie 5 PD.
Przebywają tu kultyści z bractwa Pana Wcieleń. Możesz porozmawiać z Doranem i Asclarianem. W dalszej części gry przemieszczą się oni do portalu do Placówki Handlowej i go zablokują.
Jest to zbiór kryształów, z którymi możesz "porozmawiać". Poproś Budowlańca o otwarcie przejścia do Kryształowej Groty (+3PD).
Zbadaj megalit i użyj na nim siły żeby zdobyć Zbiór kryształów (cenna osobliwość).
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.
Może się on tu pojawić dopiero w dalszej części gry - podczas zaliczania głównego zadania "Cena Dracogena" musisz przemieścić Placówkę Handlową i odblokować przejście do Rozległych Trzewi.
Kupiec sprzedaje enigmaty, artefakty, przedmioty jednorazowego użytku i zbroje.
W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.
Placówka Handlowa (Trade Post) i Wstąpienie (Ascension) M20 - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Placówkę Handlową (Trade Post) oraz Wstąpienie (Ascension). Są to dwie lokacje, które możesz odwiedzić podczas pobytu w Wykwicie i jest to wymagane m.in. na potrzeby głównego zadania Cena Dracogena. Dotarcie do tych miejscówek nie jest takie oczywiste, gdyż żeby tego dokonać musisz uaktywnić portal przy Paszczy w Spadzie Chiurga (M18.1). Informacje jak tego dokonać znajdują się w opisie przejścia wspomnianego głównego questu oraz na stronie Jak dotrzeć do Placówki Handlowej i Wstąpienia w Wykwicie?.
Placówka Handlowa to mała lokacja, w której początkowo nie odnajdziesz nic ciekawego. Dopiero po powrocie ze Wstąpienia będziesz tu musiał odblokować wyjście (ponowne uaktywnienie portalu do Spadu Chiurga lub odblokowanie zupełnie nowego przejścia do Rozległych Trzewi).

Wstąpienie to mapa, którą musisz badać w dość liniowy sposób, gdyż składa się ona z wąskich ścieżek oraz pomostów, które trzeba sobie "ręcznie" rozsuwać (dokonuje się tego aktywując kolejne kryształy). Ostatecznym celem wizyty we Wstąpieniu jest odblokowanie wejścia do Kryształowej Groty (mapa M22 opisana na kolejnej stronie tego rozdziału) i żeby tego dokonać musisz po drodze złożyć wizyty u Przewodniczącej i Budowlańca.
Kluczowe miejsca w Placówce Handlowej i Wstąpieniu
1. Zbitka językowa. Staje się ona ważna dopiero w drodze powrotnej z Wstąpienia (już po zdobyciu Magmatycznego Anuletu). Musisz z nią wtedy wejść w interakcję żeby ponownie otworzyć portal do Spadu Chiurga lub żeby przemieścić Placówkę Handlową w pierwotne jej miejsce w Wykwicie i odblokować dzięki niemu przejście do Rozległych Trzewi.
2. Portal łączący Placówkę Handlową i Wstąpienie. W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.
3. Przewodnicząca. Możesz wejść w interakcję z dużą krystaliczną strukturą i porozmawiać z Przewodniczącą. Wyczerp wszystkie opcje rozmowy, by zdobyć w sumie 5 PD.
5. Budowlaniec. Jest to zbiór kryształów, z którymi możesz "porozmawiać". Poproś Budowlańca o otwarcie przejścia do Kryształowej Groty (+ 3 PD).
7. Kryształy. Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po zaliczonym spotkaniu z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje nowy pomost do innej części Wstąpienia. W taki właśnie sposób będziesz mógł przedostać się do wejścia do Kryształowej Groty.
8. Kupiec. Może się on tu pojawić dopiero w dalszej części gry. Stanie się tak tylko jeśli podczas zaliczania głównego zadania Cena Dracogena doprowadziłeś do przemieszczenia Placówki Handlowej i odblokowania przejścia do Rozległych Trzewi. Dodatkowo musisz odczekać jeden dzień żeby handlarz dotarł w to miejsce i rozstawił swój kramik.
Kupiec sprzedaje enigmaty, artefakty, przedmioty jednorazowego użytku i zbroje.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
