Kim jest Pan Wcieleń
Gdzie jest Pan Wcieleń i czy Pan Wcieleń jest bogiem? Pan Wcieleń to potężny nano, który potrafi władać Nurtami. Poniżej dowiecie się więcej na jego temat.
Aktualizacja:
Pan Wcieleń - bóstwo, istota o potężnej mocy, niezwykle utalentowany człowiek. Kluczowa postać z legend, nauki i wierzeń Dziewiatego Świata. Pan Wcieleń przed wieloma stuleciami odnalazł sposób na nieśmiertelność. Potrafił on stworzyć ciało, a potem przenieść do niego swój umysł. Gdy ciało z jakiegoś powodu mu się znudziło, opuszczał je dla innego. Pan Wcieleń jednak nie wziął pod uwagę efektu ubocznego. Porzucone ciała nie umierały, a puste naczynia wypełniały się nową duszą. Tzw. Porzuceni to narodzeni w ten sposób ludzie. Nowe dusze zamieszkiwały w ciałach swojego "ojca". Przybierał on postaci kobiet, mężczyzn, innych istot czy nawet rzeczy. Słynął z egoizmu i niewielu wie, czym tak naprawdę się kierował oraz czym zajmował. Pan Wcieleń bardzo dbał o swoje ciała, a każde kolejne pokolenie było lepsze od poprzedniego, tak aby Pan mógł lepiej z niego korzystać.
Był surowym i bezwzględną istotą. Przez stulecia zostawił za sobą wielu martwych i wiele skrzywdzonych istot. Popełniał liczne zbrodnie, które niestety uszły mu płazem.

Porzuceni, którzy zdecydowali się przy nim pozostać, wierzą, iż Pan Wcieleń zmienia ciała, aby w istocie dawać życie. Sądzą, iż Pan Wcieleń kształtuje - rzeźbi - ciało, aby móc potem je "porzucić", dając tym samym początek nowej istocie i pięknu Stworzenia. Każde z kolejnych porzuconych ciał jest doskonalsze po to, aby móc ostatecznie pokonać ponurą i tropiącą Pana Wcieleń Rozpacz.
Po ocaleniu Klifów Sagusa przed inwazją plemion Tabahtów, skupił się na badaniach dotyczących mentalnej transferencji - czyli właśnie przenoszenia umysłów między ciałami. To właśnie z tego okresu pochodzą pierwsze zapiski dotyczące Rozpaczy. Wówczas też, prawdopodobnie w innym wymiarze lub świecie, narodziła się Pierwsza Porzucona. Niektórzy twierdzą, że wszystko co zrobił, od unicestwienia Tabahtów, poprzez sprowadzenia Zakonu Prawdy do Klifów Sagusa i założenie Dendra O'hur poprzez Melmotha Laviarma, to część jego planu polegającego na zdobywaniu i poszerzaniu wiedzy.
W rzeczywistości życie Pana Wcieleń jest raczej opowieścią o zagubionych człowieku, który po stracie drogiej mu osoby, zatracił się w nauce, tworząc koszmar.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Leksykon nazw i pojęć
- Ludzie, frakcje, organizacje
- Kim jest Pan Wcieleń
- Kim był Inifere?
- Kim są Dzieci Wiecznych Wrót?
- Co to jest Dendra O'hur?
- Kim była Chila?
- Kim są Argusowie?
- Kim są Adwersarze?
- Kim jest Aidan Sitabo?
- Feriok z Piątego Oka
- Kim był Malmoth Laviarm?
- Kim jest Memovira?
- Kim są stychy
- Kim byli Tabahtowie i Daladowie?
- Czym jest Piąte Oko?
- Kim jest Tol Maguur?
- Ludzie, frakcje, organizacje
- Leksykon nazw i pojęć
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
