Jedyna, prawdziwa miłość (One True Love) - zadanie poboczne
W tym rozdziale poznasz różne skutki rozwiązania zadania Jedyna, prawdziwa miłość, w którym musisz odnaleźć Perseię, aby móc ją pogodzić z Omahdonem z Karawanseraju.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: rozmowa z Omahdon w Karawanseraj. (M7.3).

By rozpocząć to zadanie, musisz porozmawiać z Omahdonem, którego znaleźć możesz w samym centrum dzielnicy Karawanseraj (M7.3). Poprosi cię on o odnalezienie kobiety o imieniu Perseia. Zakończ z nim rozmowę i udaj się do południowo-zachodniej części Karawanseraj (M7.4). Znajdziesz tam szafkę, z którą wejść można w interakcję (do wykonania prosty test). Po zrobieniu tego otrzymasz przedmiot - Starożytna Spinka do Włosów.
Zbierz przedmiot i wróć porozmawiać z Omahdonem. Opowiedz mu o swoim znalezisku, a następnie udaj się do Idylli (M7.1), by skonfrontować ją z twoim odkryciem.
Wybierz teraz jedną z dwóch opcji dialogowych, a po tym czeka cię wybór - możesz albo postarać się połączyć Omahdona z Perseią, bądź sprawić, by kobieta mogła uciec od obłąkanego prześladowcy.
Sposób pierwszy - ucieczka Persei
Przekonaj Idyllę z pomocą perswazji, by wprowadziła Omahdona w trans. Następnie wróć do mężczyzny i powiedz mu, że Idylla chce się z nim zobaczyć (wariant dialogowy oparty na kłamstwie).
Wybierz trzecią opcję dialogową zakończoną [Perswazja]. Teraz wystarczy tylko wrócić do Omahdona i powiedzieć mu, że Tranqulity chce się z nim zobaczyć (opcja dialogowa zakończona na [Kłamstwo]). Zadanie zostanie zakończone, a ty otrzymasz 25PD.
Drugą metodą na ucieczkę Persei jest wybranie drugiej opcji dialogowej opiera się na podsunięciu fałszywego tropu mężczyźnie. Udaj się do zakochanego i wybierz uzgodnioną wcześniej z Idyllą wersję wydarzeń. Omahdon pogna na poszukiwania, a ty otrzymasz 25PD.
Epilog: Jeśli Persei uciekła to możesz ją odnaleźć na górnych murach w zachodniej części Doliny Poległych Bohaterów (dociera się tam tuż po opuszczeniu Klifów Sagusa). Pojawia się tam opcja odbycia z nią krótkiej rozmowy.
Sposób drugi - związek Persei i Omahdona
By ukończyć to zadanie w ten sposób, musisz podczas rozmowy z Tranqulity wybrać następujące warianty dialogu:
- Wyraź chęć pogodzenia zakochanych
- Przyznaj, że do tej pory mężczyźna źle się zachowywał, ale to nie wyklucza jego prawdziwej miłości
- Opowiedz, że Perseia zasługuje na tego typu miłość i zadeklaruj chęć uświadomienia Omahdonowi jego obsesji
- Teraz wybierz pierwszą opcję dialogową i wykonaj test na intelekt
Wróć teraz do Omhadona i wybierz opcję dialogową rozpoczynającą się od prawdy. Zadanie zostanie następnie zakończone - zdobędziesz enigmat, Kostkę Zastoju i 25PD.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
