Miejsce gdzie rozpoczynasz eksplorację legowiska. Na pierwsze stychy wpadniesz dopiero po otwarciu "drzwi".
Możesz w tych miejscach podejmować próby zdobywania jaj na potrzeby pobocznego zadania "Niestabilne fundamenty". Zaliczaj testy, by wyjąć jaja bez rozbicia jaj.
Możesz uaktywnić statuę dzięki skorzystaniu z jednej z umiejętności. Dźwięki odwrócą uwagę stychów z legowiska.
Łączy ono Legowisko stychów i Zasypane rozwidlenie.
Unikaj tej części legowiska żeby nie odnieść obrażeń.
Zbadaj źródło światła, by zdobyć PD i odnaleźć błyszki oraz przedmiot jednorazowego użytku.
Użyj jednej z umiejętności, by zdobyć wicie (osobliwość).
Możesz wybierać opcje zachowania po wejściu w interakcję z lustrami. Pozwoli ci to zdobyć PD i nagrody, ale możesz też zostać zaatakowany przez potwory lub od razu zginąć.
Możesz go wyłączyć po dostatecznym awansowaniu w pobocznym zadaniu "Szara imitacja".
Możesz użyć Anamnezy, by zdobyć książkę.
Skrywają one książkę z pobocznego zadania "Pożyczone i zgubione" oraz inne skarby - błyszki, bronie i przedmiot jednorazowego użytku.
Możesz w tych miejscach podejmować próby zdobywania jaj na potrzeby pobocznego zadania "Niestabilne fundamenty". Zaliczaj testy, by wyjąć jaja bez rozbicia jaj.
Możesz w tych miejscach podejmować próby zdobywania jaj na potrzeby pobocznego zadania "Niestabilne fundamenty". Zaliczaj testy, by wyjąć jaja bez rozbicia jaj.
Łączy ono Legowisko stychów i Zasypane rozwidlenie.
Siedliszcze Stychów (Sticha Lair) i Zasypane Rozwidlenie (Buried Crossroads)
W tym rozdziale dowiesz się, jak odnaleźć jaja stychów oraz poznasz wszystkie ważne miejsca w Sanktuarium Pana Wcieleń.
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje dwie "ukryte" lokacje miasta Klify Sagus, a mianowicie Siedliszcze Stychów (Sticha Lair) oraz Zasypane Rozwidlenie (Burried Crossroads). Musisz złożyć wizytę w tych lokacjach w trakcie zaliczania głównego zadania Chłodny, opanowany szelma, ale możesz też dokonać tego wcześniej po przystąpieniu do pobocznego questu Niestabilne fundamenty.
Nie odnajdziesz nigdzie przejścia ani do legowiska ani do tajemnego sanktuarium. W celu odblokowania sobie dostępu do tych lokacji musisz rozpocząć jeden z przywołanych wyżej questów i doprowadzić do pojawienia się w Bebechach nowego robota - Stycha-automata (M4.3). Możesz następnie wejść w interakcję z tym Stychem i nakazać mu wydrążenie tunelu do legowiska. Po znalezieniu się w Siedliszczu Stychów możesz dotrzeć do jego południowo-zachodniej części gdzie jest z kolei przejście do Zasypanego Rozwidlenia (M11.4).
Kluczowe miejsca w Siedliszczu Stychów i w Zasypanym Rozwidleniu
1. Miejsce startu. Miejsce gdzie rozpoczynasz zawsze eksplorację legowiska. Na pierwsze stychy wpadniesz dopiero po otwarciu "drzwi" i jeśli chcesz możesz wcześniej spróbować przejść członkami drużyny do ukrycia. Tu też znajduje się wyjście z legowiska. Jeśli w dalszej części gry będziesz potrzebował do niego powrócić to ponownie porozmawiaj w Bebechach ze Stychem-automatem.
2. Skupiska jaj stychów. Możesz w tych miejscach podejmować próby zdobywania jaj na potrzeby pobocznego zadania Niestabilne fundamenty. Zaliczaj testy, by wyjąć jaja bez rozbicia ich. Uwaga - Przy jednym ze skupisk możesz też dzięki umiejętnemu doborowi opcji zachowania zdobyć enigmat Płyn Owodniowy Stychów.
4. Przejście. Możesz korzystać z niego by podróżować pomiędzy Siedliszczem Stychów i Zasypanym Rozwidleniem (tajemnym sanktuarium).
8. Lustro. Możesz wybierać różne opcje zachowania po wejściu w interakcję z lustrem. Akcje te opisane zostały poniżej.
9. Silnik prawdopodobieństwa. Możesz go wyłączyć po dostatecznym awansowaniu w pobocznym zadaniu Szara imitacja.
11. Skrzynie. Skrywają one książkę z pobocznego zadania Pożyczone i zgubione oraz inne skarby - błyszki, bronie i przedmiot jednorazowego użytku.
Opcje interakcji z lustrem

Magiczne lustro znajduje się w Zasypanym Rozwidleniu, czyli w tajemnym sanktuarium (M11.8). Możesz zachować się na różne sposoby po dotarciu do niego:
- Nie ruszaj lustra pokazującego czerwonego opaskę wokół szyi, bo główny bohater zginie i wyląduje w Labiryncie.
- Dwukrotne obejrzenie luster z fioletową poświątą przeteleportuje drużynę na Mały Rynek.
- Obejrzenie małego owalnego lustra pozwoli ci zdobyć Kulę z Brązu. To bardzo cenny artefakt, który pozwala na przywoływanie do siebie towarzyszy z zamiarem ponownego ich zrekrutowania. Może ci się on szczególnie przydać po opuszczeniu Klifów Sagusa w dalszej części gry, bo nie będziesz wtedy mógł osobiście powracać do miasta żeby spotkać się z członkami drużyny.
- Obejrzenie dużego centralnego lustra wiąże się z pojawieniem się w sanktuarium silnych potworów Abykos.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bebechy (Underbelly)
- Bebechy (Underbelly) M4 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
- Siedliszcze Stychów (Sticha Lair) i Zasypane Rozwidlenie (Buried Crossroads)
- Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie
- Niestabilne fundamenty (Shaky Foundations) - zadanie poboczne
- Potomstwo Brygadzisty (Foreman's Brood) - zadanie poboczne
- Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Bebechy (Underbelly)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
