Potomstwo Brygadzisty (Foreman's Brood) - zadanie poboczne
W tym rozdziale poznasz wszystkie sposoby, aby pomóc Brygadziście z Bebechów stworzyć potomstwo oraz dowiesz się, co zrobić, aby Brygadzista nie umarł.
Aktualizacja:
Sposób odblokowania: Rozmowa z Uszkodzonym Brygadzistą w Bebechach (M4.7).

By odblokować zadanie, musisz porozmawiać z leżącym na ziemi robotem zwanym Uszkodzonym Brygadzistą (M4.7). Podczas dyskusji dowiesz się, iż robot ma problem ze stworzeniem swojego potomstwa, które momentalnie "ginie". Poprosi cię on o pomoc w rozwiązaniu problemu - a rozwiązania są łącznie trzy.
Metoda pierwsza

Najszybsza z trzech opcji, która nie wymaga rozmowy z nikim innym, ani ganiania po całym mieście. Porozmawiaj z konstruktem i wykorzystując wiedzę o machinerii przeprowadź operację. Zaowocuje to spełnieniem życzenia Brygadzisty - jego energia zostanie przekształcona w narodziny jego potomstwa. Masz trzy opcje do wyboru:
- Zabrać ze sobą całe potomstwo i wykorzystać je jako enigmaty (Nagroda: 25PD, dwa enigmaty, powiązany z nimi przedmiot jednorazowego użytku i osobliwość)
- Zabrać jedynie martwe potomstwo i wypuścić resztę na wolność (Nagroda: 25PD + osobliwość warta 114 błyszków,
- Zostawić martwe potomstwo i wypuścić resztę na wolność (Nagroda: 25PD)
Metoda druga

By móc uzyskać do niej dostęp, trzeba będzie porozmawiać ze stojącym obok robota bohaterem, Tarnishem. "Przeklikaj" opcje dialogowe, co odblokuje nową ścieżkę postępowania podczas rozmowy z konstruktem. Zakończ dyskusję i wejdź w interakcję z leżącym robotem. Do wyboru pojawi się nowa opcja, zakończona [Perwsazją]. Wybierając ja skłonisz robota do zaniechania dalszych prób stworzenia potomstwa, kończąc przy tym zadanie.
Otrzymasz 25 PD w nagrodę.
Metoda trzecia

Najbardziej czasochłonna, ale zarazem łącząca nagrody z metody pierwszej i drugiej. Udaj się do budynku Zakon Prawdu, który znajdziesz w części miasta zwanej Placem Rządowym (M5.2). Porozmawiaj następnie z Sn'erf, postacią znajdującą się w południowej części pomieszczenia. By pchnąć rozmowę naprzód, trzeba będzie zapłacić jegomościowi sporą sumkę pieniędzy - 50 błyszków.
W zamian za dokonanie płatności, postać zada ci kilka pytań (odpowiedzi na nie są dowolne i nie mają wpływu na rezultat rozmowy), po których otrzymasz nowy przedmiot - Turbina Fali Proaktywnej. Udaj się z przedmiotem do robota - niestety, i tym razem nie przeżyje. Zyskasz 25PD i możesz wybrać jedną z opcji, z metody pierwszej.
0
- Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bebechy (Underbelly)
- Bebechy (Underbelly) M4 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera
- Siedliszcze Stychów (Sticha Lair) i Zasypane Rozwidlenie (Buried Crossroads)
- Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie
- Niestabilne fundamenty (Shaky Foundations) - zadanie poboczne
- Potomstwo Brygadzisty (Foreman's Brood) - zadanie poboczne
- Czerwone kręgi (Circles in Red) - zadanie poboczne | Torment Tides of Numenera
- Bebechy (Underbelly)
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
