Rozpoczynasz tu eksplorację Meandra po skorzystaniu z portalu w Samotni. Jest to część głównego questu "Prawo do istnienia".
Spotkasz tu Raimę. Możesz pokonać ją i innych wrogów w walce, przekonać ją do zmiany zdania lub powstrzymać ją dzięki zniszczeniu kryształów.
Spotkasz tu Andronusa. Możesz pokonać go i innych wrogów w walce, przekonać go do zmiany zdania lub aktywować pylony i uwięzić wrogów.
Spotkasz tu Paj Rekkena. Możesz pokonać go i Chalcedonów w walce lub skupić się na otwarciu wejścia do jaskini.
Możesz otworzyć je podczas bitwy z Paj Rekkenem (użyj umiejętności) lub po jej zakończeniu. Prowadzi ono do Meandru Pierwszej.
Rozpoczynasz tu eksplorację Spaczonego Meandra po wizycie w Meandrze Pierwszej.
Możesz do niej dotrzeć i ją zbadać (+100PD) dzięki umiejętnemu wchodzeniu w interakcję z pięcioma panelami kontrolnymi (punkty 9-13).
Skorzystaj z niego po zbadaniu Komory Stazy. Portal prowadzi do finałowej lokacji gry.
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Wchodź w interakcje z panelami w odpowiedniej kolejności (szczegóły w opisie przejścia questu "Prawo do istnienia") żeby dotrzeć do Komory Stazy i do portalu do Najgłębszego Meandra.
Meander Wiecznej Bitwy (Endless Battle Fathom) i Spaczony Meander M26
Aktualizacja:
Powyższa mapa prezentuje Meander Wiecznej Bitwy (Endless Battle Fathom) oraz Spaczony Meander (Broken Fathom). Są to dwie większe lokacje odwiedzane w finale gry Torment: Tides of Numenera w ramach głównego zadania Prawo do istnienia (w queście tym bada się również kilka mniejszych obszarów). W Meandrze Wiecznej Bitwy zostaniesz zmuszony do rozegrania kilku kryzysów, aczkolwiek podobnie jak w poprzednich tego typu sytuacjach nie będziesz musiał za wszelką cenę atakować wrogów. W Spaczonym Meandrze nie przebywają żadni przeciwnicy. Do rozwiązania jest za to ostatnia większa zagadka gry.
Kluczowe miejsca w Meandrze Wiecznej Bitwy i Spaczonym Meandrze
1. Miejsce startu #1. Rozpoczynasz tu eksplorację Meandra Wiecznej Bitwy po skorzystaniu z portalu w Samotni. Jest to początek głównego questu Prawo do istnienia.
5. Wejście do jaskini. Możesz otworzyć je podczas kryzysu z Paj Rekkenem (użyj jednej z dostępnych umiejętności) lub dopiero po zakończeniu bitwy. Prowadzi ono do Meandru Pierwszej (mała osobna lokacja).
6. Miejsce startu #2. Rozpoczynasz tu eksplorację Spaczonego Meandra po wizycie w Meandrze Pierwszej.
7. Komora Stazy. Możesz do niej dotrzeć i ją zbadać (+100PD) dzięki umiejętnemu wchodzeniu w interakcję z okolicznymi panelami kontrolnymi (punkty 9-13 na mapie). Szczegółowe informacje na ten temat są m.in. na stronie z opisem questu Prawo do istnienia.
8. Portal do Najgłębszego Meandra. Skorzystaj z niego po zbadaniu Komory Stazy. Portal prowadzi do finałowej lokacji gry.
0
Komentarze czytelników
Arni2015 Legionista
Za misję infekcja otrzymujemy Umiejętność Jasny umysł: siła +1, szybkość +1, Intelekt +1. Jedną z możliwości rozwiązania misji kłopotliwy syn jest wysłanie Piquo do Shelmy Qeek
taifang Chorąży
Poprawcie to zadanie zagadki z piramidą w Zakonie Prawdy. W waszym opisie, za każdym razem jest wyjmij kulę, a przecież po wyjęciu jej powinno być odłóż kulę (no bo jak mam wyjąć kulę którą mam w ręku?). Powinno więc być:
6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór 7. Odłóż kulę do ramy przez przedni otwór
8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór 9. Odłóż kulę do ramy przez prawy otwór itd.
A tak w ogóle to w tym zadaniu można otrzymać jeszcze drugi przedmiot. Ważne po wykonaniu punktu 5 z tego poradnika (Odłóż kulę z powrotem do ramy) należy najpierw użyć kombinacji odpowiedzi: 1.wyjmij-otwór lewy, 2. odłóż-prawy otwór, 3. wyjmij-otwór dolny, 4. odłóż- otwór tylny, 5. wyjmij- otwór tylny, 6. odłóż-otwór dolny, 7. wyjmij- otwór przedni. Dostajemy w ten sposób enigmat Taniec Ostrych Krawędzi (+30 Uniki, +3 Odporność, nasza postać otrzymuje o 100% więcej obrażeń międzywymiarowych). Dopiero potem należy użyć metody opisanej w poradniku (gdybyśmy zrobili najpierw tą metodą z poradnika to nie zdobędziemy już enigmatu).
Arni2015 Legionista
Zasypane Rozwidlenie, opcje interakcji z lustrem. Wybierając opcję: "ustal przeznaczenie maleńkich soczewek" , możemy na stałe zwiększyć o 1 intelekt albo siłę albo szybkość
Arni2015 Legionista
Stych automat w bebechach może wykopać przejście do występu skalnego na Skraju Klifu. Aby odblokować tą możliwość (wykopanie przejścia przez stycha) trzeba w lokacji Skaraj Klifu "zobaczyć" występ skalny. Do uzyskania na występie skalnym jest m.in topór Ostrolodu (artefakt) wart 403 , a po wejściu w interakcję z maszyną także enigmat.
Arni2015 Legionista
Mały Rynek, odpowiednio przyglądając się pracy Steristi (+ wiedza o naturze) możemy zyskać trochę doświadczenia a następnie artefakt: amulet wiecznego wędrowca
Arni2015 Legionista
Sanktuarium po ataku rozpaczy. Z ciała Andronusa Płaskorękiego (musi zginąć w trakcie ataku rozpaczy) otrzymamy m.in medalik z łapy białego ceturia - osobliwość. Po użyciu tej osobliwości dostajemy na stałe 1 pkt do intelektu albo 1 pkt do szybkości.
Arni2015 Legionista
Wykwit, przedmioty podnoszące stałe statystyki. Sprzedawca Ioxu: enigmat doświadcz wszystkiego (dodaje +1 do koncentracji), sprzedawca Sheen: enigmat esencja wiedzy (dodaje +1 do wybranej umiejętności). Niewolnik Coty po tym jak ukradnie dla nas przedmiot, może także przekopać śmieci w Małym Nihliesh. Po kilku dniach kopania przyniesie nam artefakt.
Arni2015 Legionista
Jeśli w Rozległych Trzewiach pomożesz kupcom uratować wóz z towarami, pod wozem znajdziesz enigmat kula percepcji dający + 1 inteligencji na stałe, a od kupców uzyskasz nagrodę 240 błyszczków
Arni2015 Legionista
Wykwit, placówka handlowa. Podczas komunikacji ze Zbitką Językową, po wyczerpaniu wszystkich opcji dialogowych i wysłuchaniu głosów wykwitu, wybieramy opcję: "wykradnij wiedzę i wspomnienia uwięzionych ludzkich umysłów" - efekt to trwały wzrost intelektu o 1.
alices Junior
TAK, ja w sprawie tej kuli nr 3 na mapie w Zakonie prawdy. Robię wszystko poprawnie zgodnie z instrukcją tutaj podana i nadal nie mogę rozwiązać tej zagadki. Jakieś wskazówki?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
