Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krew lub łzy

Każdy z bohaterów w Might & Magic: Heroes VI może rozwijać się na jeden z dwóch sposobów - krwi lub łez. Wyłącznie od naszych wyborów podczas rozgrywki zależy, jaką reputację zdobędzie nasz heros - decyzja ta wpływa nie tylko na jego wygląd, ale również na specjalne umiejętności, które mają niemałe znaczenie dla kształtu rozgrywki. Zanim więc zdecydujemy się na którąś z dróg, powinniśmy rozważyć wszystkie za i przeciw.

Poniżej znajdują się tabele opisujące bohaterów, którzy już wybrali swoje przeznaczenie. Kolejne zdolności zdobywa się oczywiście z rozwojem reputacji samych herosów.

Bohater mocy

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Rycerz

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Ferwor: wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują premię do morale i wartości ataku.

Paladyn

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Ferwor: wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują premię do morale i wartości ataku.

Męczeństwo: sojuszniczy oddział, który otrzymał największe obrażenia w danej turze, w następnej otrzyma premię do punktów życia i obrony.

Boska sprawiedliwość: wybrany oddział (sojuszniczy lub wrogi) natychmiast otrzymuje znaczną część obrażeń, jakie dotychczas zadał w czasie bitwy.

Egzekutor

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Ferwor: wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują premię do morale i wartości ataku.

Anatema: cała armia przeciwnika otrzymuje ujemny modyfikator do obrażeń, obrony, morale i szczęścia. Tego efektu nie da się anulować.

Godzina sądu boskiego: wybrana sojusznicza jednostka zadaje większe obrażenia wszystkim przeciwnikom pod wpływem anatemy lub znaku herezji. Jeżeli atak się powiedzie, powyższe efekty ulegną rozproszeniu.

Bohater magii

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Kleryk

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Błogosławieństwo: wszystkie oddziały w armii bohatera otrzymują premię do mocy magicznej oraz obrony przed magią.

Spowiednik

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Błogosławieństwo: wszystkie oddziały w armii bohatera otrzymują premię do mocy magicznej oraz obrony przed magią.

Wskrzeszenie: przywraca do życia część wybranego oddziału. Cel czaru nie może wykonywać żadnych akcji aż do końca tury.

Boska interwencja: leczy wybrany oddział, zdejmuje z niego wszystkie negatywne efekty i zwiększa jego inicjatywę na czas jednej tury.

Inkwizytor

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Błogosławieństwo: wszystkie oddziały w armii bohatera otrzymują premię do mocy magicznej oraz obrony przed magią.

Święte ostrza: wszystkie sojusznicze jednostki zadają przeciwnikom dodatkowe obrażenia od światła.

Słowo światłości: cała armia wroga otrzymuje obrażenia od magii światła, wszystkie żywe stworzenia zostają częściowo uleczone.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl