Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ciemność

Dostępna dla: Twierdza, Nekropolia, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Osłabienie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Osłabienie

Łzy

1

10

Redukuje obrażenia zadawane przez daną jednostkę o 24%. Efekt działa przez 5 tur.

Dość przydatne na początku gry.

Masowe osłabienie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe osłabienie

Łzy

2

40

Redukuje obrażenia zadawane przez wszystkie wrogie jednostki o 9%. Efekt działa przez 5 tur. Wymaga osłabienia.

Raczej nie zauważymy różnicy, chociaż umiarkowanie warto.

Przywołanie żywiołaków ciemności - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków ciemności

Łzy

3

45

Przyzywa 6 żywiołaków ciemności.

Za taką ilość many zdecydowanie nie warto.

Przerażenie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przerażenie

Łzy

3

45

Wybrana jednostka wroga cofa się przed armią bohatera, ponadto traci następną turę i przez trzy następne otrzymuje negatywne modyfikatory -19% do zadawanych obrażeń, obrony, obrony przed magią oraz -19 do morale i szczęścia.

Zdecydowanie najpotężniejszy czar w grze. Brać w ciemno.

Magia ciemności I - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ciemności I

Neutralne

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ciemności.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia ciemności II - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ciemności II

Neutralne

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ciemności. Wymaga magii ciemności I.

J.w.

Magia ciemności III - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ciemności III

Neutralne

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ciemności. Wymaga magii ciemności II.

J.w.

Agonia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agonia

Krew

1

15

Zainfekowany oddział wroga otrzymuje 117 obrażeń przez trzy tury, ilekroć podejmuje jakiekolwiek działanie. Działa tylko na żywe oddziały.

Dość silna trucizna - są jednak lepsze czary zadające obrażenia.

Masowa agonia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa agonia

Krew

2

40

Zaraża chorobą wszystkie oddziały wroga - otrzymują one 43 punkty obrażeń każdej tury przez 3 tury. Działa tylko na żywe oddziały. Wymaga Agony.

43 obrażeń to zdecydowanie za mało - nie opłaca się.

Zawładnięcie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zawładnięcie

Krew

3

45

Bohater przejmuje kontrolę nad wybraną jednostką na okres jednej tury. Jeżeli otrzyma ona obrażenia, czar przestaje działać.

Przydaje się do eliminacji wroga przy pomocy jego własnych oddziałów - jeżeli mamy dużo many, warto zainwestować.

Rozpacz - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozpacz

Krew

1

15

Obniża morale celu o 44 na 4 tury. Niweluje wszystkie pozytywne efekty wpływające na morale.

Umiarkowanie opłacalne, jeżeli walczymy z jednym przeciwnikiem.

Masowa rozpacz - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa rozpacz

Krew

2

40

Obniża morale wszystkich oddziałów wroga o 14 na 4 tury. Niweluje wszystkie pozytywne efekty wpływające na morale. Wymaga rozpaczy.

Premia nie jest zbyt duża, ale i tak jest to niezły czar.

Wysysanie życia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wysysanie życia

Krew

1

15

Wybrana jednostka wysysa życie z zaatakowanego wroga. Odzyskane punkty życia stanowią 43% zadanych obrażeń. Efekt działa przez 4 tury.

Bardzo potężny czar, czyniący daną jednostkę prawie nieśmiertelną.

Masowe wysysanie życia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe wysysanie życia

Krew

2

40

Wszystkie jednostki w armii bohatera wysysają życie z zaatakowanych wrogów. Odzyskane punkty życia stanowią 16% zadanych obrażeń. Efekt działa przez 4 tury.

Jeden z najpotężniejszych czarów w grze - brać w ciemno.

Oczyszczenie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Oczyszczenie

Krew

2

30

Zdejmuje wszystkie pozytywne efekty z jednostek na wybranym obszarze (4x4 pola) i sprawia, że przez następnych kilka tur (ilość zależna od Magic Power bohatera) nie będzie można na nie nałożyć kolejnych.

Niesamowicie potężny czar, wybijający przeciwnikom większość atutów z ręki. Idealna broń przeciwko wrażym magom.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl