Heroes 6: 2 misja - Kręte schody Kampania Świątyni

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2 misja - Kręte schody

Wyruszamy w głąb wyspy. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wyruszamy w głąb wyspy.

Po tym, jak zdobyliśmy twierdzę wroga i dokonaliśmy jej konwersji, staliśmy się wasalami lorda Hiroshi. Na otrzymanych od niego ziemiach wciąż grasują oddziały mściwego Gerharta - Irina musi teraz dbać nie tylko o siebie, ale i o swoich podwładnych.

Zadanie główne: Echa zawartego paktu

Cele: zdobyć fort brygadzistów w mniej niż 4 tygodnie, zbadać sytuację w mieście Haijing.

Nagroda: 15000 XP, +2 do siły ataku

Na pierwszą część zadania mamy sporo czasu - aż 4 tygodnie. Nie warto się więc spieszyć - zanim ruszymy do celu, który znajduje się nieco na południu, warto rozejrzeć się po wschodnich terenach wyspy - znajduje się tam cała masa skarbów i przydatnych obiektów.

Opłaca się nieco pojeździć po mapie - na archipelagu czeka na nas moc niespodzianek. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Opłaca się nieco pojeździć po mapie - na archipelagu czeka na nas moc niespodzianek.

Kiedy już zaspokoimy naszą żądzę bogactw, możemy wyruszyć na spotkanie z wrogiem (M5,2). Jeżeli w poprzedniej misji oszczędziliśmy Martynę, spotkamy ją w forcie na południu - po krótkiej walce ze słabym przeciwnikiem, powinniśmy zdobyć okoliczne ziemie.

Jeżeli zgładziliśmy heroinę w poprzedniej misji, staniemy - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Jeżeli zgładziliśmy heroinę w poprzedniej misji, staniemy

do walki z oddziałem bez przywódcy.

Po walce pobliskie ziemie błyskawicznie przejdą pod - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po walce pobliskie ziemie błyskawicznie przejdą pod

nasze władanie.

W tym momencie zostanie otwarta droga do dalszych terenów wyspy (M5,3). Przed wyruszeniem w drogę tradycyjnie warto poświęcić nieco czasu na eksplorację terenu - z pewnością nam się to opłaci.

Gdy zdobędziemy fort, brama na południe otworzy się przed nami. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Gdy zdobędziemy fort, brama na południe otworzy się przed nami.

Kiedy wypełnimy sakwy złotem i kosztownościami, możemy udać się do miasta Haijing (M5,4) - władca mieściny, sędziwy żarłacz, przedstawi nam sytuację i zleci zadanie Deklaracja niepodległości. W tym momencie misja Echa zawartego paktu zakończy się.

Zadanie główne: Deklaracja niepodległości

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Echa zawartego paktu!

Cele: pokonać Karloffa

Nagroda: +2 do przywództwa, 32 żarłacze, 36 koralowych kapłanek

Kiedy tylko porozmawiamy z przywódcą Haijing, na horyzoncie pojawi się kolejna z armii Gerharta - tym razem dowodzona przez generała Karloffa. Aby pomóc mieszkańcom miasta, będziemy musieli pokonać najeźdźców. Niestety sprawi to, że lord Hiroshi, nasz suweren, obróci się przeciwko nam - nie da się jednak tego uniknąć.

Mieszkańcy Haijing nie przyjmą nas zbyt ciepło. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Mieszkańcy Haijing nie przyjmą nas zbyt ciepło.
Ich zaufanie zyskamy pokonując Karloffa. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ich zaufanie zyskamy pokonując Karloffa.

Oddziały ludzi nie są zbyt liczne, najłatwiej związać je walką przy pomocy Kenshi leczonych przez kapłanki, a resztą oddziałów rzucić się na kuszników i oddziały lecznicze wroga. Po walce z Karloffem musimy postanowić, co z nim zrobimy - uwięzienie dowódcy da nam 100 punktów łez, natomiast stracenie go - identyczną ilość punktów krwi. Kiedy już podejmiemy decyzję, zadanie zostanie zakończone i otrzymamy misje: Honor i konieczność oraz Kirin. W następnej turze na morzu powstanie rwący wir, aktywujący zlecenie Ronin.

Zadanie główne: Honor i konieczność

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Deklaracja niepodległości!

Cele: pokonać lorda Hiroshi lub zmusić go do poddania się

Nagroda: 15000 XP, +2 do przeznaczenia, hełm władcy nagów (+7 do przywództwa na morzu, +2 do pola widzenia)

Po tym, jak pomogliśmy poddanym lorda Hiroshi, nie mamy już drogi odwrotu - musimy zmierzyć się z naszym niedawnym suwerenem. Siedziba dajmio mieści się w samym środku mapy (M5,6) - aby do niej dotrzeć, będziemy musieli najpierw otworzyć dwie bramy do niej prowadzące. W tym celu powinniśmy wykonać misję Bliźniacze miasta - dopiero wtedy droga stanie przed nami otworem.

Możemy przekonać wroga do poddania się - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Możemy przekonać wroga do poddania się...

lub też zająć jego twierdzę - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...lub też zająć jego twierdzę.

Dalszą część zadania możemy wykonać dwojako - wybrać opcję siłową (pokonać lorda w bezpośredniej walce) lub też pokojową (odnaleźć smoka Shalassy - misja Kirin). Zaznaczyć trzeba, że tym razem czas działa na naszą korzyść - wróg posiada tylko jeden zamek, a my całe ich mnóstwo - jak łatwo się domyślić, szybko uzyskamy znaczną przewagę liczebną nad przeciwnikiem.

Niezależnie od wybranego przez nas zakończenia, otrzymamy takie same przedmioty. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Niezależnie od wybranego przez nas zakończenia, otrzymamy takie same przedmioty.

Jeżeli wybraliśmy opcję siłową, czeka nas trudna przeprawa z władcą krainy - dysponuje on wszystkimi istotami dostępnymi dla Świątyni, poza Kirinami. Podczas starcia najlepiej skupić się na szybkiej eliminacji kapłanek przeciwnika, a następnie wojsk walczących w zwarciu - otworzy nam to drogę do zwycięstwa. Triumf nad lordem Hiroshi zakończy cały scenariusz.

Zadanie główne: Ronin

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Deklaracja niepodległości!

Cele: pokonać ronina Changbo

Nagroda: 10000 XP, połyskująca perła (+2 do obrony przed magią, +2 do punktów życia istot w armii)

Pośrodku morskich toni pojawił się wir (M5,X1) - wiedzie on do wściekłego ronina, zamieszkującego wschodnie tereny krainy. Jeżeli go pokonamy, zyskamy nie tylko wiele doświadczenia, ale i punkty reputacji i oddanego sługę.

Do ronina dostaniemy się dzięki wirowi. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Do ronina dostaniemy się dzięki wirowi.
Walka z nim to praktycznie darmowy wzrost reputacji - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Walka z nim to praktycznie darmowy wzrost reputacji

(o cały jeden poziom!).

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl