Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
Aktualizacja:
Sztuka wojenna
![]() | Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi |
![]() | Kontratak I | Krew | 1 | Pasywne | Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki gracza podczas kontrataku o 10%. | Zdecydowanie warto - podczas bitew nieustannie będziemy wymieniać ciosy. |
![]() | Kontratak II | Łzy | 2 | Pasywne | Wszystkie jednostki gracza mogą kontratakować dwa razy podczas 4 pierwszych tur walki. Wymaga kontrataku I. | Świetnie uzupełnia się z poziomami I i III. |
![]() | Kontratak III | Krew | 3 | Pasywne | W pierwszych dwóch turach walki jednostki gracza kontratakują, zanim wróg zada im cios. | Należy pamiętać, że nasze jednostki będą kontratakować dwa razy - zdecydowanie warto. |
![]() | Parada | Łzy | 1 | Pasywne | Jeżeli jednostki nie mogą kontratakować, otrzymują o 10% mniej obrażeń. | 10% robi różnicę - warto. |
![]() | Opór | Łzy | 3 | Pasywne | Jeżeli jednostka otrzyma trzy ciosy pod rząd, otrzyma premię+3 do obrony oraz +3% do swej maksymalnej ilości punktów życia (działa do końca walki). | Premie są zdecydowanie za małe, a umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie. |
![]() | Odporność I | Łzy | 1 | Pasywne | Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. | Jako, że wartość premii jest zaokrąglana (jednostka z 10 HP będzie miała z tą umiejętnością 11 HP), jest to w miarę opłacalny wybór. |
![]() | Odporność II | Łzy | 2 | Pasywne | Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności I. | J.w. |
![]() | Odporność III | Łzy | 3 | Pasywne | Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności II. | Na 15 poziomie bohatera można znaleźć lepsze umiejętności. |
![]() | Niepowstrzymany atak | Krew | 3 | Pasywne | Jeżeli dowolna jednostka z armii bohatera trzy razy z rzędu będzie atakować wroga, otrzyma premię +5 do siły ataku do końca walki. | Jako, że będziemy głównie atakować, jest to przydatna umiejętność. |
![]() | Strzelectwo I | Krew | 1 | Pasywne | Jednostki strzelające w armii bohatera otrzymują premię +6% do obrażeń. | Różnica będzie dla nas całkowicie niezauważalna. |
![]() | Strzelectwo II | Neutralna | 2 | Pasywne | Obrażenia zadawane przez strzelające jednostki są większe o 3% za każdy kolejny atak. Jeżeli oddział otrzyma obrażenia w walce wręcz, efekt się zeruje. Wymaga strzelectwa I. | Ponownie różnica jest niezbyt widoczna. |
![]() | Strzelectwo III | Krew | 3 | Pasywne | Redukuje kary strzelców o 50%. | Tylko nieliczne jednostki strzelające w ogóle otrzymują kary - raczej nie warto. |
![]() | Pogromca | Krew | 2 | Pasywne | Wszystkie obrażenia zadawane wrogim, dużym istotom, zostają zwiększone o 5%. | Premia jest niewielka, ale i tak jest to w miarę opłacalny wybór. |
![]() | Rozpłatanie | Krew | 3 | Pasywne | Pierwsza jednostka w armii bohatera, która zabije wrogi oddział, otrzymuje dodatkową akcję oraz premię +16 do Morale i +5 do Inicjatywy na 3 tury. | Zdecydowanie opłacalne - warto mieć w armii tak podrasowaną jednostkę. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
- Bohaterowie
- Rekrutacja, ucieczka, śmierć w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Współczynniki w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Klasy postaci, droga krwi lub łez w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - magia pierwotna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Bohaterowie
- Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















