Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sztuka wojenna

Nazwa - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Kontratak I - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kontratak I

Krew

1

Pasywne

Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki gracza podczas kontrataku o 10%.

Zdecydowanie warto - podczas bitew nieustannie będziemy wymieniać ciosy.

Kontratak II - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kontratak II

Łzy

2

Pasywne

Wszystkie jednostki gracza mogą kontratakować dwa razy podczas 4 pierwszych tur walki. Wymaga kontrataku I.

Świetnie uzupełnia się z poziomami I i III.

Kontratak III - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kontratak III

Krew

3

Pasywne

W pierwszych dwóch turach walki jednostki gracza kontratakują, zanim wróg zada im cios.

Należy pamiętać, że nasze jednostki będą kontratakować dwa razy - zdecydowanie warto.

Parada - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Parada

Łzy

1

Pasywne

Jeżeli jednostki nie mogą kontratakować, otrzymują o 10% mniej obrażeń.

10% robi różnicę - warto.

Opór - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Opór

Łzy

3

Pasywne

Jeżeli jednostka otrzyma trzy ciosy pod rząd, otrzyma premię+3 do obrony oraz +3% do swej maksymalnej ilości punktów życia (działa do końca walki).

Premie są zdecydowanie za małe, a umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie.

Odporność I - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odporność I

Łzy

1

Pasywne

Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%.

Jako, że wartość premii jest zaokrąglana (jednostka z 10 HP będzie miała z tą umiejętnością 11 HP), jest to w miarę opłacalny wybór.

Odporność II - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odporność II

Łzy

2

Pasywne

Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności I.

J.w.

Odporność III - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odporność III

Łzy

3

Pasywne

Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności II.

Na 15 poziomie bohatera można znaleźć lepsze umiejętności.

Niepowstrzymany atak - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Niepowstrzymany atak

Krew

3

Pasywne

Jeżeli dowolna jednostka z armii bohatera trzy razy z rzędu będzie atakować wroga, otrzyma premię +5 do siły ataku do końca walki.

Jako, że będziemy głównie atakować, jest to przydatna umiejętność.

Strzelectwo I - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzelectwo I

Krew

1

Pasywne

Jednostki strzelające w armii bohatera otrzymują premię +6% do obrażeń.

Różnica będzie dla nas całkowicie niezauważalna.

Strzelectwo II - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzelectwo II

Neutralna

2

Pasywne

Obrażenia zadawane przez strzelające jednostki są większe o 3% za każdy kolejny atak. Jeżeli oddział otrzyma obrażenia w walce wręcz, efekt się zeruje. Wymaga strzelectwa I.

Ponownie różnica jest niezbyt widoczna.

Strzelectwo III - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzelectwo III

Krew

3

Pasywne

Redukuje kary strzelców o 50%.

Tylko nieliczne jednostki strzelające w ogóle otrzymują kary - raczej nie warto.

Pogromca - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pogromca

Krew

2

Pasywne

Wszystkie obrażenia zadawane wrogim, dużym istotom, zostają zwiększone o 5%.

Premia jest niewielka, ale i tak jest to w miarę opłacalny wybór.

Rozpłatanie - Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozpłatanie

Krew

3

Pasywne

Pierwsza jednostka w armii bohatera, która zabije wrogi oddział, otrzymuje dodatkową akcję oraz premię +16 do Morale i +5 do Inicjatywy na 3 tury.

Zdecydowanie opłacalne - warto mieć w armii tak podrasowaną jednostkę.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl