Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Woda

Dostępna dla: Świątynia, Twierdza, Nekropolia

Nazwa - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Lodowa zbroja - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lodowa zbroja

Łzy

1

15

Zwiększa obronę jednostki o 24, wszyscy wrogowie, którzy ją zaatakują, zostaną poddani efektowi chłodu. Działa przez 4 tury.

Przydatne, jeżeli jakiś nasz oddział wysforuje się nazbyt do przodu.

Masowa lodowa zbroja - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa lodowa zbroja.

Łzy

2

40

Zwiększa obronę całej armii o 10, wszyscy wrogowie, którzy ją zaatakują, zostaną poddani efektowi chłodu. Działa przez 4 tury.. Wymaga lodowej zbroi.

Potężne wzmocnienie naszej armii - wrogowie, którzy nas zaatakują, szybko tego pożałują.

Ściana lodu - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ściana lodu

Łzy

2

30

Tworzy na wybranym obszarze ścianę o powierzchni 3x1 pól. Pobliskie jednostki zostają poddane efektowi chłodu. Stworzony w ten sposób mur liczy się jako osłona.

Raczej nieprzydatne, chyba, że chcemy chronić naszych strzelców (ale stracą oni jedną kolejkę).

Przywołanie żywiołaków wody - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków wody

Łzy

3

45

Przywołuje 9 żywiołaków wody.

Na tym etapie gry raczej nie warto przywoływać jednostek.

Zmrożenie - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zmrożenie

Łzy

2

30

Tworzy niewidzialny dla wroga, zamrożony obszar o powierzchni 3x3 pól. Jeżeli jednostka przeciwnika wejdzie na zaczarowany teren, traci turę, równocześnie ujawniając umiejscowienie pułapki.

Przydatne podczas oblężeń.

Magia wody I - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia wody I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery wody.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia wody II - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia wody II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery wody.. Wymaga magii wody I.

J.w.

Magia wody III - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia wody III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery wody.. Wymaga magii wody II.

J.w.

Wieczna zima - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wieczna zima

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Efekt chłodu zostaje przedłużony o 1 turę.

Ogromne wzmocnienie wszystkich umiejętności ze sfery wody - jeżeli się w niej specjalizujemy, zdecydowanie warto. Szczególnie opłacalne w kombinacji z masową lodową zbroją.

Odłamki lodu - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Odłamki lodu.

Krew

1

15

Zadaje jednostce 155 obrażeń od wody. Trafiony cel zostaje zamrożony.

Przydatne, jeżeli chcemy wyłączyć daną jednostkę z gry na kilka tur.

Zamieć - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zamieć

Krew

2

30

Tworzy chmurę zamieci o powierzchni 4x4 pól, która zadaje 75 obrażeń oraz chłodzi wszystkich wrogów, którzy wejdą na jej obszar. Efekt utrzymuje się przez 2 tury.

Nie opłaca się - są dużo potężniejsze czary.

Lodowy krąg - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lodowy krąg

Krew

3

45

Zadaje 212 obrażeń od wody w okręgu wyznaczonym przez gracza (3x3 pola). Trafione jednostki zostają poddane efektowi chłodu.

Na tym etapie rozgrywki - nieopłacalne.

Lodowate szczęście - Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lodowate szczęście

Krew

2

0 (umiejętność pasywna)

Jednostki bohatera otrzymują premię +72 do szczęścia podczas atakowania zamrożonych celów. Zdejmuje to efekt zamrożenia.

Bardzo rzadko uda się nam kogoś zamrozić - na ogół będziemy chłodzić wrogów.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl