Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Taktyka

Nazwa - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Posiłki I - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posiłki I

Łzy

1

Aktywne (bitwa)

Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale.

Umiejętność ta nie wymaga many - jest więc umiarkowanie przydatna w czasie bitew.

Posiłki II - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posiłki II

Łzy

2

Aktywne (bitwa)

Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym lub elitarnym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. Wymaga posiłków I.

J.w.

Posiłki III - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posiłki III

Łzy

3

Aktywne (bitwa)

Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym, elitarnym lub legendarnym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. Wymaga posiłków II.

J.w.

Ukrycie za przeszkodą - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ukrycie za przeszkodą

Łzy

1

Pasywne

Jednostki w armii bohatera korzystają z osłon o 13% bardziej efektywnie (działa również na mury).

Z osłon nie będziemy korzystać wcale, a obrony w czasie szturmowania twierdz należy w ogóle unikać - to my mamy być zdobywcami, a nie przeciwnik.

Marsz bojowy - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Marsz bojowy

Neutralna

1

Pasywne

Zasięg ruchu wszystkich przyjaznych istot zostaje zwiększony o 2 podczas oblężeń.

Jeżeli mapa jest naprawdę duża i znajduje się na niej sporo zamków, inwestycja w tę umiejętność może być opłacalna.

Zasadzka - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zasadzka

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa inicjatywę jednostek w armii bohatera o 5 podczas pierwszych 3 tur każdej bitwy.

Bardzo przydatne - pozwoli nam zadać obrażenia przeciwnikowi, zanim ten podejmie jakiekolwiek działania.

Taktyka I - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Taktyka I

Neutralna

1

Pasywne

Pozwala rozmieścić wojska przed bitwą (zanim wróg rozstawi swoje oddziały).

Jako, że nie widzimy oddziałów wroga - nieprzydatne.

Taktyka II - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Taktyka II

Neutralna

2

Pasywne

Pozwala rozmieścić wojska przed bitwą (zanim wróg rozstawi swoje oddziały). Zasięg rozstawienia został powiększony. Wymaga taktyki I.

J.w.

Taktyka III - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Taktyka III

Neutralna

3

Pasywne

Po rozstawieniu wojsk przez obie strony, gracz może zamienić miejscami dwie swoje jednostki. Wymaga taktyki II.

Bohaterowie na 15 poziomie mają dużo ciekawsze umiejętności do wyboru.

Mistrz oblężeń I - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mistrz oblężeń I

Krew

1

Pasywne

Katapulty zadają o 1 więcej obrażeń wrogim murom.

Jeżeli zdobywamy wiele miast - umiarkowanie warto, chociaż i tak priorytetem będzie szturmowanie bram.

Mistrz oblężeń II - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mistrz oblężeń II

Krew

2

Pasywne

Dodatkowo jednostki stojące pod atakowanym fragmentem murów otrzymują obrażenia.

Obrażenia są bardzo niewielkie - nie warto.

Mistrz oblężeń III - Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mistrz oblężeń III

Krew

3

Pasywne

Wszystkie jednostki kryjące się za murami otrzymują niewielkie obrażenia od trucizny.

J.w.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl