Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Umiejętności wojownika

Wojownicy i magowie dysponują podobnymi drzewkami rozwoju - różnice są jednak dość zauważalne. W zależności od swojej klasy, bohaterowie będą mieli dostęp do rozszerzonego, lub okrojonego zestawu umiejętności - czarownicy specjalizują się w sferze Magii, natomiast wojowie w sferze Mocy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by żołnierz parał się magią - musi on jednak pamiętać o tym, że dostęp do najpotężniejszych czarów będzie dla niego niedostępny (odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku czarodziejów).

Oto wykaz wszystkich umiejętności ze sfery Mocy, wraz z ich charakterystykami. Wartości liczbowe są szacunkowe (tutaj zostały podane dla typowego bohatera na 15 poziomie).

Cnoty

Nazwa - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Defensywa I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Defensywa I

Neutralna

1

Pasywne

Na stałe zwiększa obronę bohatera o 2.

Bardzo przydatna umiejętność, zwłaszcza dla Przystani.

Defensywa II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Defensywa II

Neutralna

2

Pasywne

Na stałe zwiększa obronę bohatera o 2. Wymaga Defensywa I.

J.w.

Defensywa III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Defensywa III

Neutralna

3

Pasywne

Na stałe zwiększa obronę bohatera o 2. Wymaga Defensywa II.

J.w.

Dyplomacja - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Dyplomacja

Łzy

1

Pasywne

Zwiększa szansę na przyłączenie się neutralnych istot do armii bohatera, zmniejsza koszt ich rekrutacji o 8%.

Tylko słabe istoty zechcą się do nas przyłączyć, w dodatku rzadko kiedy będą z tego samego zamku, co reszta naszej armii - przyłączenie ich obniży nasze morale.

Charyzmatyczne przywództwo I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Charyzmatyczne przywództwo I

Neutralna

1

Pasywne

Na stałe zwiększa przywództwo bohatera o 2.

Przydatne, o ile nie gramy nieumarłymi, którzy nie posiadają morale. Szczególnie opłacalne, jeżeli mamy armię złożoną z przedstawicieli różnych ras.

Charyzmatyczne przywództwo II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Charyzmatyczne przywództwo II

Neutralna

2

Pasywne

Na stałe zwiększa przywództwo bohatera o 2.. Wymaga Charyzmatycznego przywództwa I.

J.w.

Charyzmatyczne przywództwo III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Charyzmatyczne przywództwo III

Neutralna

3

Pasywne

Na stałe zwiększa przywództwo bohatera o 2.. Wymaga Charyzmatycznego przywództwa II.

J.w.

Wybraniec losu I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wybraniec losu I

Neutralna

1

Pasywne

Na stałe zwiększa przeznaczenie bohatera o 2.

Znacznie wzmacnia moc naszej armii - warto zainwestować.

Wybraniec losu II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wybraniec losu II

Neutralna

2

Pasywne

Na stałe zwiększa przeznaczenie bohatera o 2. Wymaga wybrańca losu I.

J.w.

Wybraniec losu III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wybraniec losu III

Neutralna

3

Pasywne

Na stałe zwiększa przeznaczenie bohatera o 2. Wymaga wybrańca losu II.

J.w.

Oświecenie - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Oświecenie

Neutralna

1

Pasywne

Doświadczenie zdobywane przez bohatera jest większe o 25%.

Tę umiejętność powinniśmy zawsze wybierać jako pierwszą - pozwoli nam szybciej się rozwijać.

Mentorstwo - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mentorstwo

Neutralna

2

Pasywne

Kiedy bohater z tą umiejętnością spotka zaprzyjaźnionego herosa, przekazuje mu 75% swojego doświadczenia.

Szalenie przydatne na dużych mapach - jeżeli posiadamy doświadczonego bohatera, może on szybko awansować swoich kolegów.

Logistyka - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Logistyka

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa zasięg ruchu bohatera na lądzie o 3 punkty ruchy.

3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica - nie warto.

Turysta - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Turysta

Neutralna

2

Pasywne

Podnoszenie surowców i korzystanie z budynków nie zabiera bohaterowi punktów ruchu. Umiejętność wymaga logistyki.

Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak - nie warto.

Agresywność I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agresywność I

Krew

1

Pasywne

Na stałe zwiększa siłę ataku bohatera o 1.

Dość przydatne, ale chyba lepiej zainwestować w wybrańca losu albo charyzmatyczne przywództwo.

Agresywność II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agresywność II

Krew

2

Pasywne

Na stałe zwiększa siłę ataku bohatera o 1. Wymaga agresywności I.

J.w.

Agresywność III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agresywność III

Krew

3

Pasywne

Na stałe zwiększa siłę ataku bohatera o 1. Wymaga agresywności II.

J.w.

Znajdowanie drogi - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Znajdowanie drogi

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa zasięg ruchu bohatera na morzu o 3 punkty oraz redukuje karę za trudny teren o 50%.

Nie zauważymy żadnej różnicy po wykupieniu tej umiejętności - kary za trudny teren są naprawdę znikome.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl