2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne | Kampania Przystani
Aktualizacja:
2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne

Po zabiciu swojej siostry i kłótni z inkwizytorem Salvatore, Anton stoi twarzą w twarz ze zbuntowanymi baronami. Wojna domowa stała się faktem.
Zadanie główne: Rebelianci
Cele: pokonać trzech zbuntowanych lordów
Nagroda: 50000 XP, 5000 złota, hełm strażnika (+10 do przywództwa)
Początek jest bardzo skromny - posiadamy tylko jeden fort oraz księcia Antona z niewielką armią. Jak na ironię, po chwili spotkamy lorda Kilburna, który zaoferuje nam swoją pomoc, a po chwili zniknie (miłe przyjęcie, prawda?).
![]() Jestem taki ubogi!
| ![]() To nie będzie pokojowe przejęcie.
|
Eksplorację terenu najlepiej rozpocząć od udania się na północ - znajdziemy tam siedlisko stworzeń (M8,2) oraz kopalnię kamieni (M8,7). W dalszej kolejności warto zająć wszystkie budynki w naszej strefie kontroli i zebrać przedmioty oraz surowce - przydadzą się na późniejszym etapie rozgrywki. Następnie przyjdzie pora na zbadanie południa krainy. Znajdziemy tam zamek nieumarłych (wiąże się z nią zadanie Niedokończone sprawy; M6,2), z którego powinniśmy uczynić naszą główną siedzibę. Po odpowiedniej rozbudowie i zajęciu podziemi (M6,X), będziemy mogli wyruszyć na zachód - tam, zaraz przy granicy, czeka na nas bezpańskie miasto (M6,3), które możemy bezproblemowo zająć i przebudować (spotkamy się też z Ładysławą, która zaproponuje nam współpracę; M6,4).
![]() Oto i bezpańska wioska.
| ![]() Ładysława dołączy do nas w następnym scenariuszu, jeżeli
skażemy na śmierć któregoś z lordów. |
W tym momencie zapewne zostaniemy zaatakowani przez któregoś z rebelianckich lordów - powinniśmy dać odpór wrogiej nawale, a następnie ruszyć z kontratakiem. Najwygodniej zająć się przeciwnikiem, który swą główną siedzibę mieści na zachodzie (M6,5) - w ten sposób zabezpieczymy nasze tyły. Podczas oblężenia najwygodniejszym manewrem jest przelecenie gryfami ponad fortyfikacjami wroga i ciągłe ich leczenie przy pomocy kapłanek (pierzaste stworzenia posiadają nieograniczony kontratak). Z pewnością szturm na bramy i ostrzał kuszników również będzie pomocny.
![]() Oczywiście nikt nie broni nam zdobywać zamków w
innej kolejności. | ![]() Niektórzy z "naszych" aż rwą się do ataku.
|
Kiedy pierwsza z twierdz padnie, powinniśmy wycofać się do drugiego z naszych miast (M6,3) i tam uzupełnić straty (przeciwnik z pewnością będzie próbował zdobyć ten zamek). Kiedy poczujemy się już wystarczająco silni, możemy wyruszyć na północ - tam odnajdziemy drugą z buntowniczych twierdz (M6,6), która po krótkiej walce powinna wpaść w nasze ręce.

Teraz przyszła pora na ostateczną rozprawę z przeciwnikiem - ten znajduje się na północnym wschodzie (M6,7). Aby do niego dotrzeć, będziemy musieli przedrzeć się przez jego terytorium (mieści się tam dobrze strzeżony fort, M6,8), a następnie zdobyć solidnie obwarowane miasto. Schemat starcia będzie taki sam, jak w poprzednich przypadkach.
![]() Fort to trochę za mało, aby nas zatrzymać.
| ![]() Jeśli chcemy, możemy zająć też wrogie miasto na zachodzie.
|
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Źle się dzieje | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne | Kampania Przystani
- 2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Nie drażnij człowieka w rozpaczy | Kampania Przystani w Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI
- 4 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








