2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2 misja - Groza symetrii

Pora na starcie z nekromantami. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pora na starcie z nekromantami.

Zrozpaczony Kirył postanowił ścigać Sarę, swą niedawną przyjaciółkę i opiekunkę. Szaleńcza gonitwa zaprowadziła go aż do Hereshu, krainy umarłych. Kto wie, jaki skutek odniesie wtargnięcie demonów na ziemie nekromantów?

Zadanie główne: Pajęcze serce

Cele: schwytać matkę Namtaru, pokonać pajęczego strażnika

Nagroda: 30000 XP, +2 do mocy magicznej

Zadanie rozpoczynamy na samej północy krainy (M4,1). Powinniśmy rozejrzeć się po okolicy (warto zdobyć nieco doświadczenia na okolicznych stworzeniach), a następnie przejść przez most. Za nim znajdziemy siedlisko (M4,2), które opłaca się przejąć choć na chwilę (dzięki temu nie będziemy musieli później do niego wracać), a następnie miasto ludzi (M4,3). Przeciwnik strzegący twierdzy będzie na tyle zaskoczony naszym atakiem, że podda zamek zupełnie bez walki. Nie pozostanie nam nic innego, jak tylko skonwertować zdobyczną fortecę i siedlisko: w ten sposób będziemy mogli liczyć na stały dopływ potworów do naszej armii.

Kirył najwyraźniej nie może przeżyć rozstania. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kirył najwyraźniej nie może przeżyć rozstania.
Spali cały świat, aby tylko odzyskać wolność. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Spali cały świat, aby tylko odzyskać wolność.

Naszym następnym krokiem będzie wyruszenie na zachód, gdzie znajdziemy drugie miasto ludzi (wiąże się z nim zadanie Blizna Nelshama; M4,4). Gdy wypełnimy tę misję i staniemy pewną stopą na obu brzegach przepaści, przyjdzie pora na uzupełnienie strat i dalszą ekspansję. Aby dotrzeć do matki Namtaru, będziemy potrzebowali czterech kawałków klucza z kryształowej przędzy - o tym, jak je zdobyć, możecie przeczytać w rozdziale Tajemna kryjówka.

Władczyni nekromantów skryła się pod ziemią. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Władczyni nekromantów skryła się pod ziemią.
Nieumarli będą jej bronić aż do - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nieumarli będą jej bronić aż do... śmierci?

Kiedy zgromadzimy już wszystkie odłamki i zejdziemy do podziemia (M4,X2), czeka nas niełatwa przeprawa z pajęczym strażnikiem. Dowódca nieumarłych dysponuje naprawdę imponującą armią, w której skład wchodzą wszystkie oddziały nekropolii. Aby pokonać śmiałka, będziemy musieli dać z siebie wszystko - a więc jak najczęściej korzystać z umiejętności Kiryła i jego istot, równocześnie przywołując coraz to kolejne zastępy demonów. Przeciwnik dysponuje ogromną przewagą ogniową (trzech strzelców!), w związku z czym nie możemy pozwolić sobie na zwłokę, lecz jak najszybciej skrócić dystans do wroga. Możliwie szybka eliminacja duchów i jednostek miotających pociski będzie dla nas całkowitym priorytetem - pozostałymi formacjami nie musimy się w ogóle przejmować (wskazane jest co najwyżej "uśpienie" wampirów przy pomocy zniewolenia). Gdy pajęczy strażnik legnie u naszych stóp, droga do matki Namtaru stanie przed nami otworem.

Za piękna to ona nie jest - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Za piękna to ona nie jest...

Oddział dezynsekcji w gotowości! - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Oddział dezynsekcji w gotowości!

Pojedynek z pajęczycą jest równie trudny, co z jej obrońcą. Potwór posiada bardzo dużo punktów życia, dysponuje też zatrważająco potężnym atakiem w walce wręcz. Dystans również nie stanowi dla monstrum żadnego problemu - może swobodnie skakać po polu bitwy. Aby było jeszcze ciekawiej, w zaznaczonych rejonach pola bitwy co turę będą pojawiać się duchy, których jedynym zadaniem jest ustawiczne leczenie pająka. Naszą odpowiedzią na ten stan rzeczy powinna być ustawiczna ofensywa: w każdej turze musimy zadawać półbogini jak najwięcej obrażeń (najlepiej sprawdzają się przy tym cerbery i maniacy), a równocześnie zabijać duchy, gdy tylko się pojawią.

Pierwszy cios najlepiej wymierzać bossowi zawsze przy pomocy tego samego oddziału (optymalnie: niszczycielami), ponieważ przeciwnik posiada tylko jeden kontratak - w ten sposób ograniczymy nasze straty do niezbędnego minimum.

Władczyni nieumarłych w końcu ulegnie naszej perswazji. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Władczyni nieumarłych w końcu ulegnie naszej perswazji.

Kiedy zabijemy maszkarę, scenariusz zakończy się, a my przejdziemy do następnego.

Zadanie główne: Blizna Nelshama

Cele: zdobyć twierdze na obu brzegach przepaści

Nagroda: +15000 XP,

Zadanie to aktywuje się, gdy dotrzemy do drugiego z ludzkich miast (patrz: Pajęcze serce; M4,4). Naszym celem jest zdobycie zamku wroga, a następnie bliźniaczej twierdzy, znajdującej się po drugiej stronie przepaści (M4,5). W starciu z ludźmi powinniśmy przede wszystkim zająć się szybkim szturmem na bramy (brytany sprawdzą się tu idealnie) oraz nieustannie ostrzeliwać kapłanki i strzelców wroga. Po zwycięskiej walce będziemy mogli przesłuchać obrońców cytadeli lub też z nimi porozmawiać - otrzymamy w ten sposób 125 punktów krwi lub łez (nasz wybór nie ma żadnego wpływu na fabułę).

Kiedy twierdza padnie, brama na południe zostanie otwarta, przez co uzyskamy dostęp do ziem nekromantów. Zanim tam jednak wyruszymy, powinniśmy rozprawić się z ostatnim bohaterem ludzi, który z pewnością spróbuje zaatakować nas z północy.

Znajdź dziesięć różnic między obrazkami. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Znajdź dziesięć różnic między obrazkami.
Podpowiedź: na jednym ukrył się Wally. - 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podpowiedź: na jednym ukrył się Wally.

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl