Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
Lamasu/gnijąca lamasu
| Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena | 
|  Lamasu |  | Aura rozkładu: na początku każdej tury lamasu zmniejsza maksymalną ilość punktów życia wszystkich pobliskich istot wroga o 5% na 2 tury. Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować. Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale. | 350 złota | 
| Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena | 
|  Gnijąca lamasu |  | Zaraza: na początku każdej tury gnijąca lamasu zmniejsza maksymalną ilość punktów życia wszystkich pobliskich istot wroga o 5% na 2 tury. Zaraza może rozprzestrzenić się dalej - na jednostki stojące obok stworzeń już zarażonych. Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować. Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale. Rój robactwa: wszyscy wrogowie na wybranym obszarze 3x3 pól otrzymują ujemny modyfikator do siły ataku i mocy magicznej na 3 tury. Ponadto otrzymują 10 punktów obrażeń od magii ziemi na turę (za każdego lamasu w oddziale). | 445 złota | 
|  | Lamasu to dość szczególny rodzaj sabotażysty - potrafi on latać, co teoretycznie pozwala mu szybko przemieszczać się na tyły wroga, jednak niewielka ilość punktów ruchu mocno ogranicza tę możliwość. Siłą tej jednostki jest co innego: zdolność błyskawicznego rozprzestrzeniania zarazy. Wrogowie dotknięci chorobą są znacznie łatwiejszym celem - pozostałe oddziały nieumarłych powinny poradzić sobie z zarażonymi bez problemu. Sam lamasu powinien więc latać po polu bitwy i zarażać jak najwięcej przeciwników - jako, że wirus bardzo łatwo się przenosi, zainfekowanie całej armii przeciwnika nie powinno być niczym trudnym. | 
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
	- Jednostki
		- Szkielet / kościany oszczepnik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Ghul / trupożerca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Duch / zjawa | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Licz / arcylicz | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Wampir / władca wampirów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Namtaru / tkaczka przeznaczenia | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
 
 
- Jednostki
		
 
- Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Katane Legend

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


