4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

4 misja - Robactwo i demony

Nadeszła decydująca chwila - jak Sandor poradzi sobie z nowym wyzwaniem? - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nadeszła decydująca chwila - jak Sandor poradzi sobie z nowym wyzwaniem?

Plemiona barbarzyńców zostały zjednoczone. Niestety, radość dzikusów nie trwała długo, oto bowiem nastało zapowiadane od dawna zaćmienie słońca. Mutanty muszą zmierzyć się ze swoimi najgorszymi wrogami - demonami.

Zadanie główne: Ostatnia łza

Cele: zgromadzić 500 sztuk kryształu, utrzymać stolicę

Nagroda: 70000 XP, +2 do przywództwa, +2 do przeznaczenia

Przed nami jedna z najtrudniejszych misji w całej grze. Chociaż nasz cel wydaje się być prosty, to komputer zrobi wszystko, co w jego mocy, aby utrudnić nam zadanie. Nasze miasto (M8,1) będzie nieustannie oblegane, a z czasem sytuacja będzie się tylko pogarszać - z pewnością nie będzie lekko.

Obrona nie będzie łatwa. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obrona nie będzie łatwa.
Przyjdzie nam zdobyć całe mnóstwo wrogich fortów. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Przyjdzie nam zdobyć całe mnóstwo wrogich fortów.

Grę powinniśmy rozpocząć od jak najszybszego zajęcia całej wyspy - znajduje się na niej sporo kryształów, cała masa przeciwników oraz - przede wszystkim - dwa forty (M8,2) oraz miasto (M8,3) demonów. Nawet jeśli je zajmiemy, nie będzie to równoznaczne z uspokojeniem sytuacji - na północy oraz południu wysepki znajdują się bowiem jednostronne teleporty (M8,X3 oraz M8,X5), przez które przeciwnik będzie próbował najechać naszą stolicę. Co gorsza, co jakiś czas w losowych miejscach mapy będą pojawiać się portale demonów, z których co kilka tur możemy spodziewać się nagłego ataku. Co prawda bramy te możemy zamykać kosztem 10 kryształów, nie jest to jednak gra warta świeczki.

Nie zawsze opłaca się konwertować miasta - kosztuje to - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie zawsze opłaca się konwertować miasta - kosztuje to

dużo kryształów.

Tak samo warto zamykać bram. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Tak samo warto zamykać bram.

Rozmieszczenie kopalni kryształów zostało zaznaczone na mapie M9,6 - to one będą sednem naszego rozwoju. Oczywiście powinniśmy jak najszerzej kierować naszą ekspansję, zajmując kolejne wyspy i zbierając kryształy. Niestety, nawet wyeliminowanie z gry wszystkich demonów nie zatrzyma ich napływu przez diabelskie bramy - przeciwnik będzie dręczył nas w nieskończoność.

Jedno z miast demonów posiada nawet budynek - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Jedno z miast demonów posiada nawet budynek

wymagający łzy Ashy.

Zdobycie tej fortecy będzie najtrudniejsze. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zdobycie tej fortecy będzie najtrudniejsze.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl