4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
4 misja - Robactwo i demony

Plemiona barbarzyńców zostały zjednoczone. Niestety, radość dzikusów nie trwała długo, oto bowiem nastało zapowiadane od dawna zaćmienie słońca. Mutanty muszą zmierzyć się ze swoimi najgorszymi wrogami - demonami.
Zadanie główne: Ostatnia łza
Cele: zgromadzić 500 sztuk kryształu, utrzymać stolicę
Nagroda: 70000 XP, +2 do przywództwa, +2 do przeznaczenia
Przed nami jedna z najtrudniejszych misji w całej grze. Chociaż nasz cel wydaje się być prosty, to komputer zrobi wszystko, co w jego mocy, aby utrudnić nam zadanie. Nasze miasto (M8,1) będzie nieustannie oblegane, a z czasem sytuacja będzie się tylko pogarszać - z pewnością nie będzie lekko.
![]() Obrona nie będzie łatwa.
| ![]() Przyjdzie nam zdobyć całe mnóstwo wrogich fortów.
|
Grę powinniśmy rozpocząć od jak najszybszego zajęcia całej wyspy - znajduje się na niej sporo kryształów, cała masa przeciwników oraz - przede wszystkim - dwa forty (M8,2) oraz miasto (M8,3) demonów. Nawet jeśli je zajmiemy, nie będzie to równoznaczne z uspokojeniem sytuacji - na północy oraz południu wysepki znajdują się bowiem jednostronne teleporty (M8,X3 oraz M8,X5), przez które przeciwnik będzie próbował najechać naszą stolicę. Co gorsza, co jakiś czas w losowych miejscach mapy będą pojawiać się portale demonów, z których co kilka tur możemy spodziewać się nagłego ataku. Co prawda bramy te możemy zamykać kosztem 10 kryształów, nie jest to jednak gra warta świeczki.
![]() Nie zawsze opłaca się konwertować miasta - kosztuje to
dużo kryształów. | ![]() Tak samo warto zamykać bram.
|
Rozmieszczenie kopalni kryształów zostało zaznaczone na mapie M9,6 - to one będą sednem naszego rozwoju. Oczywiście powinniśmy jak najszerzej kierować naszą ekspansję, zajmując kolejne wyspy i zbierając kryształy. Niestety, nawet wyeliminowanie z gry wszystkich demonów nie zatrzyma ich napływu przez diabelskie bramy - przeciwnik będzie dręczył nas w nieskończoność.
![]() Jedno z miast demonów posiada nawet budynek
wymagający łzy Ashy. | ![]() Zdobycie tej fortecy będzie najtrudniejsze.
|
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi | Kampania Twierdzy w Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - mapy | Kampania | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Barbarzyńska siódemka | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






