Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Światłość

Dostępna dla: Przystań, Świątynia, Twierdza

Nazwa - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Niebiańska zbroja - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Niebiańska zbroja

Łzy

1

10

Zwiększa o obronę oraz obronę przed magią jednostki o 7%, ponadto absorbuje 50% otrzymanych przez nią obrażeń. Efekt utrzymuje się aż do zniesienia czaru przez inny czar, lub do chwili, gdy jednostka otrzyma ponad 590 obrażeń.

Świetny sposób, aby uczynić jedną z naszych jednostek prawie nieśmiertelną.

Masowa niebiańska zbroja - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa niebiańska zbroja

Łzy

2

40

Zwiększa o obronę oraz obronę przed magią wszystkich jednostek w armii bohatera o 4%, absorbuje też 100% otrzymanych przez nie obrażeń. Efekt utrzymuje się aż do zniesienia czaru przez inny czar, lub do chwili, gdy jednostka otrzyma ponad 203 punktów obrażeń. Wymaga niebiańskiej zbroi.

Na jedną turę nasze jednostki stają się nieśmiertelne - czy można chcieć czegoś więcej?

Przywołanie żywiołaków światłości - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków światłości

Łzy

3

45

Przywołuje 11 żywiołaków światła.

Na tym etapie gry nie warto przywoływać istot.

Leczenie - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Leczenie

Łzy

1

15

Wybrana jednostka natychmiast odzyskuje 415 punktów życia.

Świetny czar na początku gry - będziemy wychodzić z bitew bezstratni.

Masowe uleczenie - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe uleczenie

Łzy

2

40

Wszystkie jednostki w armii bohatera natychmiast odzyskują 140 punktów życia. Wymaga leczenia.

Bohater na tym poziomie może mieć lepsze czary.

Masowa puryfikacja - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa puryfikacja

Łzy

3

55

Zdejmuje z przyjaznych jednostek wszystkie negatywne efekty i nie pozwala nałożyć następnych przez 3 tury.

Jedyna sensowna odpowiedź na oczyszczenie i przerażenie ze szkoły ciemności.

Aura odwetu I - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura odwetu I

Łzy

1

15

Wybrana jednostka oddaje 80% otrzymanych obrażeń jednostce, która je zadała. Działa tylko w przypadku obrażeń w walce wręcz. Efekt utrzymuje się przez 3 tury.

Bardzo silny czar, czyniący z największych słabeuszy prawdziwych czempionów.

Aura odwetu II - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura odwetu II

Łzy

2

0 (umiejętność pasywna)

Zaczarowana jednostka oddaje obrażenia wszystkim wrogom, w bezpośrednim sąsiedztwie. Wymaga aury odwetu I.

Całkiem ciekawe wzmocnienie podstawowego czaru.

Aura odwetu III - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura odwetu III

Łzy

3

0 (umiejętność pasywna)

Zaczarowana jednostka oddaje obrażenia wszystkim wrogom. Wymaga Wymaga aury odwetu II.

Jedna z potężniejszych umiejętności w grze - bardzo mocno wzmacnia podstawowy czar.

Magia światłości I - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia światłości I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery światła.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia światłości II - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia światłości II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery światła.. Wymaga magii światła I.

J.w.

Magia światłości III - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia światłości III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery światła.. Wymaga magii światła II.

J.w.

Rozbłysk - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozbłysk

Krew

2

30

Zadaje 121 obrażeń od światła na obszarze okręgu (3x3 pola).

Bardzo słaby czar ofensywny.

Oślepienie - Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Oślepienie

Krew

3

45

Wybrana jednostka wroga nie może podejmować żadnych akcji przez 4 tury. Jeżeli otrzyma obrażenia, czar przestanie działać.

Mimo pozorów - szalenie potężny czar, pozwalający wyłączyć niebezpieczny oddział z walki.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl