Jeździec słońca / krzyżowiec słońca w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
Aktualizacja:
Jeździec słońca/krzyżowiec słońca
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Jeździec słońca
| ![]() | Szarża: wartość ataku tej jednostki wzrasta o 10% za każde pole, które przejedzie. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 410 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Krzyżowiec słońca
| ![]() | Oślepiająca szarża: wartość ataku tej jednostki wzrasta o 10% za każde pole, które przejedzie.. Tego ciosu nie można skontratakować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Słoneczny wierzchowiec: na jedną turę koń krzyżowca zamienia się w strumień światła, przez co może przechodzić przez przeciwników i wszystkie przeszkody. Umiejętność ta nie pochłania obecnej akcji. | 525 złota |
![]() | W oddziałach Przystani nie mogło zabraknąć kawalerii - bez niej armia ludzkości byłaby skazana na nieustanną defensywę i cofanie się krok za krokiem. Na szczęście ci ciężko opancerzeni jeźdźcy pozwalają nieco zmienić ten obraz - świetnie nadają się do nagłych, niespodziewanych manewrów na wrogie tyły, całkiem nieźle sprawdzają się też na pierwszej linii frontu. Jako, że ich atak wzrasta wraz z odległością, jaką przebyli, nie warto pozostawiać jeźdźców w jednym tylko miejscu - powinni nieustannie przemieszczać się po polu bitwy i kąsać przeciwnika szybkimi atakami. Krzyżowcy słońca mogą ignorować wszystkie przeszkody terenowe, dzięki czemu idealnie sprawdzają się podczas długotrwałych oblężeń. Jeżeli zapewnimy im wsparcie gryfów, serafinów i kuszników, żadna twierdza nie będzie mogła się nam oprzeć. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
- Jednostki
- Gwardzista / pretorianin w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Kusznik / strzelec wyborowy w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Gryf / Gryf cesarski w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Promienista ajglaja / świetlista ajglaja w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Jeździec słońca / krzyżowiec słońca w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Serafin / niebianin w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Jednostki
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





