2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2 misja - Dobry, zły i krewki

Przyszedł czas na kucie własnego przeznaczenia. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Przyszedł czas na kucie własnego przeznaczenia.

Po tym, jak Sandor uratował Irinę, postanowił udać się na wyspy Pao, gdzie żyją barbarzyńcy. Niestety, mieszkańcy krainy nie przyjęli wyrzutka zbyt ciepło.

Zadanie główne: Terra Firma

Cele: dotrzeć do osady

Nagroda: 20000 XP, łuk centaura (strzelcy bohatera kontratakują bez kar za walkę w zwarciu)

Misję rozpoczynamy na południowym wschodzie (M3,1). Powinniśmy iść przed siebie jedyną możliwą ścieżką (po drodze możemy zahaczyć o neutralne stworzenia), aż dotrzemy do żywiołaków ziemi. Po ich pokonaniu staniemy na skrzyżowaniu (M3,2) - stanowczo powinniśmy skręcić na północ, gdzie znajduje się sporo skarbów oraz przeciwników. Gdy oczyścimy teren z wszelkich przydatnych przedmiotów, będziemy mogli wrócić do rozwidlenia drogi i tym razem ruszyć przed siebie. Po paru krokach Sandor oraz jego armia zostaną schwytani w pułapkę - nie da się tego uniknąć, dlatego najpierw zajęliśmy się eksploracją północy.

Pożegnanie z Iriną było dość nerwowe. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pożegnanie z Iriną było dość nerwowe.
Kiedy wyruszymy na zachód, wpadniemy w zasadzkę. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kiedy wyruszymy na zachód, wpadniemy w zasadzkę.

Zadanie zakończy się po krótkiej rozmowie z naszym prześladowcą, a my otrzymamy misje Prawo silniejszego, Nadchodzi nowe oraz As w rękawie.

Zadanie główne: As w rękawie

Uwaga! Misja ta jest dostępna dopiero po wykonaniu zlecenia Terra Firma!

Cele: wykonać dowolne z zadań - Prawo silniejszego lub Nadchodzi nowe

Nagroda: 50000 XP, tasak Malathui (+3 do obrony)

Kiedy otrzymamy już nasze włości na północy (M3,3), przyjdzie pora na ich zagospodarowanie. Początkowo będziemy dysponować bardzo niewielką ilością surowców, jednak jeżeli zajmiemy okoliczne kopalnie i pozbieramy pobliskie surowce, nasza sytuacja zdecydowanie się poprawi. Powinniśmy jak najszybciej rozbudować zamek (tak, jak zostało to opisane w rozdziale Rozwój miasta), a następnie wyruszyć na poszukiwanie przygód.

Kiedy dotrzemy do stoczni, otworzy się przed nami cały ocean nowych możliwości. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kiedy dotrzemy do stoczni, otworzy się przed nami cały ocean nowych możliwości.

Podczas naszych wojaży musimy zachowywać się rozważnie - pozostali gracze pozostaną neutralni dopóty, dopóki ich nie zaatakujemy. Daje nam to dość spore pole do manewru, pozwalając toczyć pojedynki ze stworzeniami neutralnymi oraz zajmować zachodnie forty (M3,4). Prędzej czy później przestanie nam to jednak wystarczać - będziemy musieli opowiedzieć się po którejś ze stron. Jeżeli postanowimy poprzeć buntowników (zadanie Nadchodzi nowe), możemy skierować się przeciwko fioletowemu graczowi (M3,5). Jeśli naszą wolą będzie wsparcie Żarłocza, powinniśmy natomiast zaatakować przeciwnika walczącego pod żółtą banderą (misja Prawo silniejszego; M3,6). Istotne jest przy tym to, że wybór możemy podjąć tylko raz i nie ma od niego odwrotu. Co więcej, jeżeli Sandor posiada już pierwszy stopień którejś z reputacji, dostępne będzie dla niego tylko jedno z zadań (Nadchodzi nowe odpowiada łzom, Prawo silniejszego - krwi).

Czas pokoju powinniśmy wykorzystać na ekspansję. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Czas pokoju powinniśmy wykorzystać na ekspansję.
Ostatecznie będziemy musieli dokonać wyboru. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ostatecznie będziemy musieli dokonać wyboru.

Kiedy któryś z wątków zakończy się sukcesem, przyjdzie pora na przygotowania do ostatecznego starcia. Powinniśmy w tym momencie wykonać misję Więcej wojska, dzięki której do naszych szeregów dołączą jaguarze oraz cyklopy. Gdy zakończymy zbrojenia, będziemy mogli wyprawić się przeciwko samemu Żarłoczowi, którego twierdza znajduje się na niedostępnej wyspie na północy (M3,7). Aby do niej dotrzeć, będziemy musieli przebyć portal M3,X2, z którego wróg zapewne będzie nas atakował. Po przejściu przez teleport, naszym oczom ukaże się gęsta dżungla. Po kilku turach przedzierania się na południe, dotrzemy w końcu do naszego oponenta (M3,7), który stanie do boju wyposażony w najlepsze oddziały Twierdzy.

Przeciwnik ukrył się w potężnej fortecy. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Przeciwnik ukrył się w potężnej fortecy.
Zdobędziemy ją dzięki przewadze liczebnej. - 2 misja - Dobry, zły i krewki | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zdobędziemy ją dzięki przewadze liczebnej.

Podczas walki z Żarłoczem powinniśmy uważać na jego centaury, które są bardzo silnymi strzelcami i z pewnością zadadzą nam niemałe obrażenia. Poza tym należy zwrócić uwagę na siepaczy i majarzy przeciwnika - siła ich ataku oraz obrona są naprawdę imponujące. Naszą odpowiedzią na te warunki powinien być szturm na bramy - tym razem jednak nie przy zastosowaniu szeregowych jednostek, a cyklopów. Te potężne bestie potrafią błyskawicznie kruszyć wrogie fortyfikacje, w ten sposób stanowiąc dla nas prawdziwy żywy taran. Kiedy wrota padną, powinniśmy przypuścić generalny szturm na stanowiska wroga - zalany ilością naszych wojsk, przeciwnik ostatecznie polegnie. W tym momencie scenariusz zakończy się, a my przejdziemy do następnego.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl