Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kappa/Kappa Shoya

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kappa - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kappa
Sus: Kappa skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Sus: Kappa skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole. Tego ataku nie można skontrować. Minimalny zasięg: 2 pola, maksymalny: ilość punktów ruchu jednostki razy dwa.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

90 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

 

Kappa Shoya

Rozbryzgnięcie: Kappa Shoya skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozbryzgnięcie: Kappa Shoya skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole. Tego ataku nie można skontrować. Minimalny zasięg: 2 pola, maksymalny: ilość punktów ruchu jednostki razy dwa.. Dodatkowo zadaje obrażenia wszystkim jednostkom na obszarze 3x3 pól od miejsca lądowania.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

135 złota

Te niepozorne stworzenia potrafią narobić niezłego zamieszania podczas walki - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Te niepozorne stworzenia potrafią narobić niezłego zamieszania podczas walki. Jako, że Świątynia nie posiada żadnych jednostek latających, zwykle najbardziej opłaca się wykorzystać Kappy właśnie w tym charakterze - a więc jako oddział, który powinien szybko dostać się na tyły wroga i tam walczyć z jego strzelcami. Umiejętności sus i rozbryzgnięcie wprost idealnie nadają się do tego zadania - sprawiają, że oddział może przebyć ogromne odległości w krótkim czasie i od razu zadać znaczne obrażenia.

Alternatywą jest wykorzystanie Kappy jako ruchomej tarczy - znaczna ilość punktów życia i duża odporność sprawiają, że oddział ten wprost idealnie nadaje się do toczenia długich i męczących starć pośrodku pola bitwy. Jeżeli wesprzemy naszych żabopodobnych przyjaciół przy pomocy czarów (szczególnie uzdrawiających fal), staną się niemal niezwyciężeni.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl