3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
3 misja - mapy
M9 - mapa fabularna

1 - siedziba Nekromantów, święta wioska (Gniew Shalassy i Żniwa dusz)
2 - święta wioska orków (Gniew Shalassy, Gładko jak po maśle, Dobry sposób i Żniwa dusz)
3 - święta wioska orków (Gniew Shalassy, Gładko jak po maśle, Dobry sposób i Żniwa dusz)
4 - święta wioska (Gniew Shalassy)
5 - orkowie (Dobry sposób)
6 - oddział nekromantów (Gniew Shalassy)
7 - jednostronny wir, przez który przybywają nieumarli
8 - wielka flota nieumarłych (Gniew Shalassy)
9 - główna siedziba nieumarłych (Żniwa dusz)
10 - więzienie, w którym trzymani są orkowi zakładnicy (Dobry sposób)
11 - więzienie, w którym trzymani są orkowi zakładnicy (Dobry sposób)
12 - oddział wrogich orków (Gładko jak po maśle)
13 -zjawa (patrz Inne: Duch kapitana)
14 - potężny artefakt (patrz Inne: Hełm strażnika)
M10 - mapa obiektów

1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
2 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
3 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
4 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
5 - miasta
6 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
8 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
9 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
10 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
11 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
12 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
13 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)
14 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
15 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
16 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)
18 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
19 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
20 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
21 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)
22 - posąg centaura (daje +5 do punktów ruchu bohatera oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
23 - wrak statku (jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
24 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
25 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)
26 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do Magic Power na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
27 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
28 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
29 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
30 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
31 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Wściekłość i grząskość | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Fala mętna od krwi | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu | Kampania Świątyni
- 4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.