Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
Aktualizacja:
Okrzyki bojowe
![]() | Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi |
![]() | Uniki | Łzy | 2 | Aktywne (bitwa) | Wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują o 15% mniej obrażeń podczas pierwszych 2 tur walki. | W pierwszych turach niewiele się dzieje - nie warto. |
![]() | Zastraszenie | Łzy | 3 | Aktywne (bitwa) | Istoty podstawowe nie mogą atakować elitarnych i legendarnych, elitarne nie mogą atakować legendarnych. Działa przez 3 pierwsze tury gry. | Absolutnie nieprzydatne. |
![]() | Nieustępliwość | Łzy | 1 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa obronę wybranej jednostki o 39% oraz daje jej dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury. | Umiarkowanie opłacalne - mniej oddziałów nam zginie. |
![]() | Masowa nieustępliwość | Łzy | 2 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa obronę wszystkich jednostek w armii bohatera o 18% i daje im jeden dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury. Wymaga nieustępliwości. | Chociaż premia do obrony jest niewielka, to jednak dodatkowy kontratak potrafi zrobić różnicę. |
![]() | Drwina | Łzy | 3 | Aktywne (bitwa) | Zaznaczone jednostki wroga atakują wybrany przez nas oddział z naszej armii (zadając mu 45% zwykłych obrażeń). Następnie tracą swoją turę. | Bardzo przydatne do wyłączania zgrupowań wroga z walki. |
![]() | Pośpiech | Neutralna | 1 | Aktywne (bitwa) | Inicjatywa wybranego oddziału zostaje zwiększona o 19, a punkty ruchu o połowę. | Niestety, umiejętność ta działa tylko przez jedną turę, przez co jest średnio opłacalna. |
![]() | Rozkaz wodziwoja | Neutralna | 2 | Aktywne (bitwa) | Wybrana jednostka, która w tej turze nie wykonała żadnej akcji, otrzymuje teraz taką możliwość. Wymaga pośpiechu. | Absolutnie nieprzydatne - prawie zawsze będziemy mieli coś do zrobienia. |
![]() | Bohaterstwo | Krew | 1 | Aktywne (bitwa) | Podnosi morale i szczęście wybranego oddziału o 14, a siłę ataku o 17%. Działa przez 3 tury. | Jedna z najlepszych umiejętności wojowników - robi sporą różnicę na polu bitwy. |
![]() | Masowe bohaterstwo | Krew | 2 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa morale i szczęście wszystkich przyjaznych oddziałów o 5, a ich siłę ataku o 10%. Działa przez 3 tury. Wymaga bohaterstwa. | Znacznie wpływa na nasze wojska - zdecydowanie warto. |
![]() | Atak doskonały | Krew | 1 | Aktywne (bitwa) | Wybrana jednostka zadaje maksymalne obrażenia przez 3 tury. | Nieźle działa na słabe jednostki. |
![]() | Bohaterska szarża | Krew | 3 | Aktywne (bitwa) | Wybrany oddział otrzymuje +2 do zasięgu ruchu oraz premię +12% do zadawanych obrażeń za każde pole przekroczone podczas atakowania celu. | Bohaterowie na 15 poziomie mogą mieć lepsze umiejętności, ale ta nie jest zła. |
![]() | Atak ze wsparciem | Krew | 2 | Aktywne (bitwa) | Za każdym razem, gdy wybrana jednostka zaatakuje wroga, bohater zadaje mu dodatkowy cios (nie działa podczas kontrataku). Efekt utrzymuje się przez 2 tury. | Zdecydowanie za krótki czas działania sprawia, że umiejętność ta jest raczej nieprzydatna. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
- Bohaterowie
- Rekrutacja, ucieczka, śmierć w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Współczynniki w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Klasy postaci, droga krwi lub łez w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - magia pierwotna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Bohaterowie
- Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













