Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Okrzyki bojowe

Nazwa - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Uniki - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uniki

Łzy

2

Aktywne (bitwa)

Wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują o 15% mniej obrażeń podczas pierwszych 2 tur walki.

W pierwszych turach niewiele się dzieje - nie warto.

Zastraszenie - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zastraszenie

Łzy

3

Aktywne (bitwa)

Istoty podstawowe nie mogą atakować elitarnych i legendarnych, elitarne nie mogą atakować legendarnych. Działa przez 3 pierwsze tury gry.

Absolutnie nieprzydatne.

Nieustępliwość - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nieustępliwość

Łzy

1

Aktywne (bitwa)

Zwiększa obronę wybranej jednostki o 39% oraz daje jej dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury.

Umiarkowanie opłacalne - mniej oddziałów nam zginie.

Masowa nieustępliwość - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa nieustępliwość

Łzy

2

Aktywne (bitwa)

Zwiększa obronę wszystkich jednostek w armii bohatera o 18% i daje im jeden dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury. Wymaga nieustępliwości.

Chociaż premia do obrony jest niewielka, to jednak dodatkowy kontratak potrafi zrobić różnicę.

Drwina - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Drwina

Łzy

3

Aktywne (bitwa)

Zaznaczone jednostki wroga atakują wybrany przez nas oddział z naszej armii (zadając mu 45% zwykłych obrażeń). Następnie tracą swoją turę.

Bardzo przydatne do wyłączania zgrupowań wroga z walki.

Pośpiech - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pośpiech

Neutralna

1

Aktywne (bitwa)

Inicjatywa wybranego oddziału zostaje zwiększona o 19, a punkty ruchu o połowę.

Niestety, umiejętność ta działa tylko przez jedną turę, przez co jest średnio opłacalna.

Rozkaz wodziwoja - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozkaz wodziwoja

Neutralna

2

Aktywne (bitwa)

Wybrana jednostka, która w tej turze nie wykonała żadnej akcji, otrzymuje teraz taką możliwość. Wymaga pośpiechu.

Absolutnie nieprzydatne - prawie zawsze będziemy mieli coś do zrobienia.

Bohaterstwo - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Bohaterstwo

Krew

1

Aktywne (bitwa)

Podnosi morale i szczęście wybranego oddziału o 14, a siłę ataku o 17%. Działa przez 3 tury.

Jedna z najlepszych umiejętności wojowników - robi sporą różnicę na polu bitwy.

Masowe bohaterstwo - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe bohaterstwo

Krew

2

Aktywne (bitwa)

Zwiększa morale i szczęście wszystkich przyjaznych oddziałów o 5, a ich siłę ataku o 10%. Działa przez 3 tury. Wymaga bohaterstwa.

Znacznie wpływa na nasze wojska - zdecydowanie warto.

Atak doskonały - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Atak doskonały

Krew

1

Aktywne (bitwa)

Wybrana jednostka zadaje maksymalne obrażenia przez 3 tury.

Nieźle działa na słabe jednostki.

Bohaterska szarża - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Bohaterska szarża

Krew

3

Aktywne (bitwa)

Wybrany oddział otrzymuje +2 do zasięgu ruchu oraz premię +12% do zadawanych obrażeń za każde pole przekroczone podczas atakowania celu.

Bohaterowie na 15 poziomie mogą mieć lepsze umiejętności, ale ta nie jest zła.

Atak ze wsparciem - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Atak ze wsparciem

Krew

2

Aktywne (bitwa)

Za każdym razem, gdy wybrana jednostka zaatakuje wroga, bohater zadaje mu dodatkowy cios (nie działa podczas kontrataku). Efekt utrzymuje się przez 2 tury.

Zdecydowanie za krótki czas działania sprawia, że umiejętność ta jest raczej nieprzydatna.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl