Miasta i forty w Might & Magic Heroes VI | Jednostki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Miasta i forty

W Heroes VI mamy do czynienia z całym ogromem zróżnicowanych jednostek - każda z nich charakteryzuje się typowym dla siebie zestawem statystyk oraz umiejętności. Odpowiedni dobór wojsk oraz rozważne ich stosowanie to połowa sukcesu - warto więc poświęcić kilka akapitów sposobom, w jaki możemy najmować nasze armie.

Miasto. - Miasta i forty w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miasto.

W odróżnieniu od poprzednich części serii, w Heroes VI jednostki możemy rekrutować jedynie w dwóch miejscach - w miastach oraz w fortach. W tym drugim przypadku, aby móc cieszyć się nowymi armiami, będziemy musieli wpierw zająć siedlisko znajdujące się zwykle nieopodal samego fortu - dopiero wówczas będziemy mogli nająć tamtejsze wojska. Nie ma możliwości zebrania potworów z samego siedliska, bez posiadania fortu.

Fort. - Miasta i forty w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fort.

Rezerwa stworzeń z siedlisk odnawia się raz na tydzień i kumuluje się, liczy się też do ogólnej puli wszystkich wojsk (patrz następny podrozdział).

Siedlisko. - Miasta i forty w Might & Magic Heroes VI | Jednostki - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedlisko.

W samych miastach sprawa jest nieco bardziej skomplikowana - ilość i jakość naszych armii zależy od tego, jakiego poziomu mury wznieśliśmy (im większe, tym znaczniejszy przyrost stworzeń), od posiadanych siedlisk (zwiększają przyrost) oraz oczywiście od tego, czy wybudowaliśmy wcześniej siedziby odpowiednie dla poszczególnych jednostek. Zaznaczyć przy tym trzeba, że zwykle lepiej jest najpierw wznieść budowle dla wszystkich jednostek poziomów 1-6, a dopiero potem zająć się ich ulepszaniem. Powodem tego stanu rzeczy jest ekonomia - jeżeli pozwolimy sobie na utworzenie jednostki ulepszonej, nie będzie nas stać na budynek służący rekrutacji kolejnych wojsk (na przykład siódmego poziomu). Ilość jest w Heroes VI nieco ważniejsza, niż jakość - posiadając dużo nieulepszonych wojsk rozgromimy wroga z małą ilością zaawansowanych.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl