Sukkub / lilim | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
Sukkub/lilim
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Sukkub
| ![]() | Słodki ból: przeciwnicy walczący wręcz zadają tej istocie tylko 90% wyjściowych obrażeń, samemu otrzymując pozostałych 10%. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 105 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Lilim | ![]() | Słodkie katusze: przeciwnicy walczący wręcz zadają tej istocie tylko 80% wyjściowych obrażeń, samemu otrzymując pozostałych 20%. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Zniewolenie: wybrana istota wroga nie może podjąć żadnych działań przez 2 tury. Czar pryśnie, jeżeli cel otrzyma obrażenia. | 150 złota |
![]() | Sukkuby są równie piękne, co niebezpieczne - z łatwością uwodzą najpotężniejszych nawet przeciwników, by w odpowiednim momencie zadać im morderczy cios. Pociski wypuszczane przez te kusicielki nie są niestety strzałami Amora - trafiony nimi wróg odczuje jedynie przeszywający ból. Kiedy zdecyduje się na zemstę i zapragnie krwi sukkuba, srodze się zawiedzie - piękne kobiety potrafią odgryźć się z nawiązką. Jeszcze bardziej problematyczne są lilimy - potrafią one do tego stopnia oczarować swych przeciwników, że zupełnie tracą oni głowę, w ten sposób stając się łatwym celem dla piekielnych kreatur. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
- Jednostki
- Maniak / opętany | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Piekielny brytan / cerber | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Sukkub / lilim | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Reproduktor / matka roju | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Dręczyciel / oprawca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Jednostki
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




