Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mury

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Podstawowe umocnienia - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podstawowe umocnienia

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

5 drewna

5 kamienia

Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek.

Ulepszone umocnienia - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone umocnienia

2

Miasto poziomu 2

Podstawowe umocnienia

5000 złota

10 drewna

10 kamienia

Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek.

Fortyfikacje - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fortyfikacje

3

Miasto poziomu 3

Ulepszone umocnienia

10000

20 drewna

20 kamienia

Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek.

 

Ratusz

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Wioska - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wioska

0

Brak - znajduje się w każdym mieście.

Brak.

Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Rada miasta - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rada miasta

1

Miasto poziomu 1.

2000 złota

2 drewna

2 kamienia

Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Ratusz - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ratusz

2

Miasto poziomu 2

Rada miasta

5000

5 drewna

5 kamienia

Generuje 2000 sztuk złota dziennie.

Kapitol - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapitol

3

Miasto poziomu 3

Ratusz

10000 złota

10 drewna

10 kamienia

Generuje 4000 sztuk złota dziennie.

 

Jednostki

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Namiot wojskowy - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Namiot wojskowy

1

Miasto 1 poziomu

1000

4 drewna

Pozwala rekrutować siepaczy.

Pawilon wojskowy - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pawilon wojskowy

1

Miasto 1 poziomu

Namiot wojskowy

1500 złota

3 drewna

5 kamienie

3 kryształy

Pozwala rekrutować miażdżycieli.

Siedliska goblinów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedliska goblinów

1

Miasto 1 poziomu

2000 złota

4 drewna

6 kamienia

Pozwala rekrutować gobliny.

Chaty goblinów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Chaty goblinów

1

Miasto 1 poziomu

Siedliska goblinów

1750 złota

2 drewna

2 kamienie

2 kryształy

Pozwala rekrutować gobliny łowców.

Gniazda harpii - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Gniazda harpii

1

Miasto 1 poziomu

2500 złota

3 drewna

6 kamienia

Pozwala rekrutować harpie.

Kolonie harpii - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kolonie harpii

1

Miasto 1 poziomu

Gniazda harpii

2500 złota

4 drewna

3 kryształy

Pozwala rekrutować furie.

Dom sennych majaków - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dom sennych majaków

1

Miasto 1 poziomu

3000 złota

12 drewna

5 kryształów

Pozwala rekrutować majarzy.

Dom nocnych koszmarów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dom nocnych koszmarów

1

Miasto 1 poziomu

Dom sennych majaków

3500 złota

7 drewna

5 kamienia

8 kryształów

Pozwala rekrutować zmorników.

Obozowisko centaurów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obozowisko centaurów

2

Miasto 2 poziomu

6000 złota

8 drewna

8 kryształów

Pozwala rekrutować centaury.

Posterunek centaurów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Posterunek centaurów

2

Miasto 2 poziomu

Obozowisko centaurów

4000 złota

10 drewna

7 kryształów

Pozwala rekrutować centaurów łupieżców.

Chata zwierzoludzi - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Chata zwierzoludzi

2

Miasto 2 poziomu

4500 złota

7 drewna

10 kamienia

5 kryształów

Pozwala rekrutować jaguarzy.

Sale wściekłości - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Sale wściekłości

2

Miasto 2 poziomu

Chata zwierzoludzi

3500 złota

5 drewna

5 kamienia

7 kryształów

Pozwala rekrutować panterników.

Kopiec cyklopów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kopiec cyklopów

3

Miasto 3 poziomu

17500 złota

30 drewna

15 kamienia

15 kryształów

Pozwala rekrutować cyklopy.

Wzgórze cyklopów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wzgórze cyklopów

3

Miasto 3 poziomu

Kopiec cyklopów

12500 złota

10 drewna

25 kamienia

25 kryształów

Pozwala rekrutować krwawookie cyklopy.

Specjalne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Totem rozłupanych czerepów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Totem rozłupanych czerepów

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Wszystkie stworzenia z Twierdzy walczące na tym terenie rozpoczynają bitwę z pierwszego poziomu szału krwi. Jeżeli miasto jest oblegane, efekt jest o połowę silniejszy. Wyklucza siedzibę najeźdźców.

Siedziba najeźdźców - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedziba najeźdźców

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Po każdej zwycięskiej bitwie heros otrzymuje 250 sztuk złota. Wyklucza totem rozłupanych czerepów.

Niszczyciel murów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Niszczyciel murów

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Wszystkie jednostki w armii bohatera zadają o 1 punkt więcej obrażeń wrogim murom. Wyklucza wartownie wojenników.

Wartownia wojenników - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wartownia wojenników

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci. Wyklucza niszczyciela murów.

Inne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Targowisko - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Targowisko

1

Miasto 1 poziomu.

3000 złota

2 drewna

2 kamienia

5 kryształów

Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę.

Ulepszone targowisko - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone targowisko

2

Miasto poziomu 2

Targowisko

3000 złota

5 kamienia

5 drewna

5 kryształów

Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje.

Aula bohaterów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aula bohaterów

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

Można tu rekrutować bohaterów.

Miejski portal - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miejski portal

2

Miasto poziomu 2

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza).

Ulepszony miejski portal - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszony miejski portal

3

Miasto poziomu 3

Miejski portal

5000 złota

5 kamienia

10 kryształów

Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów).

Rankor ojca nieba - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rankor ojca nieba

4

Miasto 4 poziomu

Łza Ashy

15000 złota

20 drewna

20 kamienia

20 kryształów

Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Wszystkie stworzenia z Twierdzy rozpoczynają bitwę z umiejętnością rasową szał krwi na drugim poziomie.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl