Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W czasie naszych przygód przyjdzie nam odwiedzić całą masę różnej maści obiektów o różnorodnym działaniu - od kopalni, poprzez portale i obserwatoria, na statuach, obeliskach i świątyniach skończywszy. Pełną listę wszystkich tego typu struktur, wraz z ich działaniem, znajdziecie poniżej.

 

Nazwa

Działanie

Tartak - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Tartak

Daje 2 sztuki drewna dziennie.

Kopalnia kamieni - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kopalnia kamieni

Daje 2 sztuki kamienia dziennie.

Kopalnia kryształów - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kopalnia kryształów

Daje 1 kryształ dziennie.

Kopalnia złota - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kopalnia złota

Daje 1000 sztuk złota dziennie.

Kryształ mocy - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kryształ mocy

Daje bohaterowi premię +1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz.

Latarnia morska - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Latarnia morska

Dwukrotnie zwiększa ilość punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który posiada ten obiekt.

Portal - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Portal

Przenosi bohatera do innego portalu.

Zejście do podziemi - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zejście do podziemi

Umożliwia wejście do podziemia.

Wyjście z podziemi - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wyjście z podziemi

Umożliwia wyjście na powierzchnię krainy.

Stocznia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Stocznia

Buduje się w niej statki (za 1000 złota i 20 drewna).

Kowal - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kowal

Daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

Kamień oświecenia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kamień oświecenia

Daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

Obserwatorium - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Obserwatorium

Odsłania pobliski obszar.

Monument objawienia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Monument objawienia

Odsłania pewien obszar mapy (niekoniecznie pobliski).

Handlarz artefaktami - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Handlarz artefaktami

Można tu kupować i sprzedawać przedmioty.

Tajemna biblioteka - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Tajemna biblioteka

Daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego (1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3). Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

Kapliczka siódmego smoka - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka siódmego smoka

Podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz.

Arena - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Arena

Po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia.

Kryształ objawienia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kryształ objawienia

Daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

Zbrojmistrz - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zbrojmistrz

Daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

Latarnia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Latarnia

Zwiększa morale armii bohatera w następnej walce (wartość premii jest zmienna). Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę.

Ślepa kapłanka - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ślepa kapłanka

Podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę.

Kapliczka matki ziemi - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka matki ziemi

Zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę.

Świątynia zadumy - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Świątynia zadumy

W następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na bitwę.

Smocza żyła - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Smocza żyła

Całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Smocze źródło - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Smocze źródło

Dwukrotnie powiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Stajnie - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Stajnie

Zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień.

Sztandar wojenny - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Sztandar wojenny

Zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę.

Symbol Arkatha - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Symbol Arkatha

Daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Piekielna kuźnia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Piekielna kuźnia

Zwiększa siłę ataku i moc magiczną bohatera o 5 na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Wartownia wojenników - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wartownia wojenników

Po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci.

Siedziba najeźdźców - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Siedziba najeźdźców

Daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza.

Ruiny - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ruiny

Są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego grupa przyjaznych istot.

Wrak galeonu - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wrak galeonu

Jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego grupa przyjaznych istot.

Piramida - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Piramida

Znajduje się tu oddział nieumarłych, którzy pilnują skarbów lub strzegą jeńców.

Obóz barbarzyńców - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Obóz barbarzyńców

Jest strzeżony przez oddział barbarzyńców - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego grupa przyjaznych istot.

Posąg centaura - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Posąg centaura

Daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Kapliczka lodowej perły - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka lodowej perły

Zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10 do końca bieżącego tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Kapliczka aniołów - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka aniołów

Zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Chór wiernych - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Chór wiernych

Zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę.

Kapliczka rycerstwa - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka rycerstwa

Zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5 (efekt utrzymuje się przez tydzień). Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur.

Kapliczka demonów - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka demonów

Daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Ster czasu - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ster czasu

Punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z tego obiektu można korzystać raz w tygodniu.

Krematorium - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Krematorium

Zasłania pobliski obszar przed wzrokiem przeciwnika.

Martwe pole - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Martwe pole

W następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę.

Kapliczka żywiołu wody - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kapliczka żywiołu wody

Jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast zostaną poddane efektowi lodowej zbroi.

Studnia dusz - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Studnia dusz

Zwiększa moc magiczną bohatera o 10 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień.

Fala chaosu - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Fala chaosu

W następnej bitwie po stronie bohatera, który odwiedzi ten obiekt, pojawi się kierowany przez komputer potwór. Bestia będzie powoli pożerać losowe oddziały wroga (ten może przerwać proces zabijając monstrum). Bohater może skorzystać z tego obiektu tylko raz.

Ołtarz zniszczenia - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ołtarz zniszczenia

W następnej bitwie przeciwnik bohatera zostanie zaatakowany gradem meteorów. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień.

Kula strumieni magii - Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kula strumieni magii

Pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl