Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Umiejętności maga

Wojownicy i magowie dysponują podobnymi drzewkami rozwoju - różnice są jednak dość zauważalne. W zależności od swojej klasy, bohaterowie będą mieli dostęp do rozszerzonego, lub okrojonego zestawu umiejętności - czarownicy specjalizują się w sferze Magii, natomiast wojowie w sferze Mocy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by mag zajmował się wojaczką - musi on jednak pamiętać o tym, że dostęp do najpotężniejszych umiejętności z tej kategorii będzie dla niego zamknięty (odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku wojowników).

Oto wykaz wszystkich umiejętności ze sfery Magii, wraz z ich charakterystykami. Wartości liczbowe są szacunkowe - zależą bowiem od poziomu i umiejętności bohatera (w tym przypadku: 15 poziom herosa, 21 mocy magicznej).

Powietrze

Dostępne dla: Przystań, Świątynia, Twierdza, Nekropolia, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Wichry I - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wichry I

Łzy

1

15

Wszyscy wrodzy strzelcy otrzymują karę -18% do zadawanych obrażeń. Efekt działa przez 5 tur.

Przydatne tylko, jeżeli walczymy z dużymi zgrupowaniami jednostek strzelających - czyli rzadko.

Wichry II - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wichry II

Łzy

2

0 (umiejętność pasywna)

Wszystkie jednostki, na które został rzucony czar wichry I, otrzymują 224 punktów obrażeń oraz zostają ogłuszone. Wymaga wichrów I.

Dość przydatne wzmocnienie czaru - jeżeli zainwestowaliśmy w pierwszy poziom, warto skorzystać też z drugiego.

Przywołanie żywiołaków powietrza - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków powietrza

Łzy

3

45

Przyzywa 9 żywiołaków powietrza.

Jednostka ta zadaje obrażenia od łańcucha piorunów - jest więc bardzo potężna. Z drugiej strony - jest to czar trzeciego poziomu - możemy mieć znacznie lepsze.

Magia powietrza I - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia powietrza I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery powietrza.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia powietrza II - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia powietrza II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery powietrza. Wymaga magii powietrza I.

J.w.

Magia powietrza III - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia powietrza III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery powietrza. Wymaga magii powietrza II.

J.w.

Uziemienie - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uziemienie

Neutralna

1

15

Wrogie jednostki latające tracą tę umiejętność na 5 tur. Mogą tylko chodzić na niewielkich dystansach.

W grze występuje raczej niewiele jednostek latających (około 15% ogółu) - raczej nie warto.

Strzały burzy - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzały burzy

Krew

1

15

Wybrana jednostka strzelająca nie otrzymuje negatywnych modyfikatorów za odległość od celu, a dodatkowo zadaje o 40% więcej obrażeń przez 2 tury.

Premia do ataku jest naprawdę pokaźna - warto.

Błyskawica - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Błyskawica

Krew

2

30

Zadaje 426 obrażeń od powietrza wybranej istocie.

Cios jest dość potężny, ale wymaga rozwiniętego bohatera - umiarkowanie opłacalne.

Łańcuch piorunów - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Łańcuch piorunów

Krew

3

45

Zadaje 466 obrażeń od powietrza wybranej jednostce, a następnie przeskakuje jeszcze na dwie następne. Z każdym przeskokiem obrażenia maleją o połowę. Wymaga błyskawicy.

Czary 3 poziomu powinny wzmacniać naszą armię, albo szkodzić wrogiej - zadawanie obrażeń na tym etapie gry nie ma sensu.

Grzmot - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Grzmot

Krew

2

0 (umiejętność pasywna)

Wszystkie obrażenia od powietrza, zadane przez bohatera lub jego armię, mają 75% szans na ogłuszenie zaatakowanych jednostek.

Ciekawie komponuje się z wichrami II i przywołaniem żywiołaków powietrza.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl