Heroes 6: 2 misja - mapy Kampania Świątyni
Aktualizacja:
2 misja - mapy
M5 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - lokacja startowa
2 - fort (echa zawartego paktu)
3 - brama (echa zawartego paktu)
4 - miasto Haijima (deklaracja niepodległości, echa zawartego paktu)
5 - Changbo (ronin)
6 - siedziba lorda Hiroshi (honor i konieczność)
7 - miasto Sunjo (bliźniacze miasta)
8 - miasto Setsujo (bliźniacze miasta)
9 - Kirin (Kirin)
10 - źródlane nimfy (Kirin, źródlane nimfy)
11 - świątynia (Kirin, źródlane nimfy)
12 - śnieżne efemerydy (Kirin, śnieżne efemerydy)
13 - ciało perłowej kapłanki (Kirin, śnieżne efemerydy))
14 - fort Przystani (wilcy! Won stąd!)
X - zejście do podziemi (patrz mapa M8)
X1 - dwustronny wir wodny (ronin)
X2 - portal dwustronny na wyspę źródlanych nimf
X3 - portal dwustronny na wyspę śnieżnych efemeryd
X4 - dwustronny portal do perłowiej kapłanki
X5 - jednostronny portal do wyjścia X6
X6 - wyjście z portalu X5
X7 - jednostronny portal do wyjścia X8
X8 - wyjście z portalu X7
M6 - mapa obiektów aktywnych: powierzchnia
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - miasto
2 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
3 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
6 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Heroes 6: Heroes 6 - Świątynia
- Heroes 6: Kampania
- Heroes 6: 1 misja - Wściekłość i grząskość Kampania Świątyni
- Heroes 6: 1 misja - mapy Kampania Świątyni
- Heroes 6: 2 misja - Kręte schody Kampania Świątyni
- Heroes 6: 2 misja - mapy Kampania Świątyni
- Heroes 6: 3 misja - Fala mętna od krwi Kampania Świątyni
- Heroes 6: 3 misja - mapy Kampania Świątyni
- Heroes 6: 4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu Kampania Świątyni
- Heroes 6: 4 misja - mapy Kampania Świątyni
- Heroes 6: Kampania
- Heroes 6: Heroes 6 - Świątynia
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
