2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
2 misja - mapy
M5 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - początek misji
2 - zamek Nar Heresh (zadanie Zgubione wspomnienia)
3 - droga do matki Namtaru
4 - matka Namtaru (zadanie Zgubione wspomnienia)
M6 - mapa fabularna: podziemia

1 - lokacja startowa
2 - Irina (zadania Świat duchów i Siostrzane waśnie)
3 - zamek Iriny (zadania Świat duchów i Siostrzane waśnie)
4 - Kraal (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)
5 - Sandor (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)
6 - Ładysława (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)
7 - świątynia zadumy (Śmiertelny spokój)
8 - Anton
9 - krematorium (Mroczne myśli)
10 - oddział demonów (Miłość uskrzydla)
11 - Kirył (Wewnętrzny demon i Świat duchów)
12 - siedziba lustrzanej Anastazji (Świat duchów)
X1 - dwustronny portal
M7 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
4 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
5 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
6 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
7 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
8 - cmentarz (jednorazowo można zwerbować tu oddział nieumarłych)
9 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)
10 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
11 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
M8 - mapa obiektów: podziemia

1 - cmentarz (jednorazowo można zwerbować tu oddział nieumarłych)
2 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
3 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)
5 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
6 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
7 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
8 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
9 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
10 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
11 - krematorium (zasłania pobliski obszar przed wzrokiem przeciwnika)
12 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
13 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do Magic Power na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
14 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
15 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
16 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)
18 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)
19 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
20 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X1 - dwustronny portal
M9 - mapa surowców
Uwaga! Wyjątkowo stworzyliśmy mapę, na której zostało uwzględnione rozmieszczenie zasobów - ich odnalezienie jest treścią zadań Zbuduj mur i Rozbite wspomnienie.

X - kryształ
X1 - drewno
X2 - ruda
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Pasmo nieszczęść | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.