1 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
1 misja - mapy
M1 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - gwardziści
2 - przyjazne kapłanki
3 - wrogi oddział (Wilki na łów)
4 - martwe Kappy (Polowanie na kłusowników)
5 - żywiołaki wody (Równowaga między żywiołami)
6 - żywiołaki ognia (Równowaga między żywiołami
7 - smocze źródło (Faloskoczek)
8 - statek wroga (Żarłacze i ludzie)
9 - Lord Hiroshi (Nagiński władca)
10 - miasto Umiya
11 - ruiny (znajdują się w nich przyjazne Kenshi)
12 - zamek Strandholm (Secesja)
X - zejście do podziemi (patrz mapa M2)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M2)
M2 - mapa fabularna: podziemia

1 - żywiołaki strzegące skarbów
2 - skarby i tajemna biblioteka (strzeżone przez oddział wrogów)
3 - małe zgrupowanie wrogów i nieco kosztowności
X - wejście do podziemi, oddział przyjaznych Kenshi (patrz mapa M1)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M1)
M3 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
3 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
5 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
8 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
9 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
10 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
11 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
12 - siedziba (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
13 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
14 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
15 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
16 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
17 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
18 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
19 - fort (pozwala przejąć władzę nad okolicznym obszarem)
20 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast zostaną poddane efektowi lodowej zbroi)
X - zejście do podziemi (patrz mapa M4)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M4)
M4 - mapa obiektów: podziemia

1 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
2 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
3 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
4 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X - wejście do podziemi (patrz mapa M3)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M3)
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Wściekłość i grząskość | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Fala mętna od krwi | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu | Kampania Świątyni
- 4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
