Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
Czart/władca czartów
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Czart
| ![]() | Zemsta: kiedy czart kontratakuje, zadaje dodatkowych 49-56 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy. Ślepy szał: stworzenie to jest całkowicie odporne na wszystkie efekty wpływające na umysł lub mobilność. Ostrze nienawiści: zaatakowany cel będzie przez jedną turę atakować losowe jednostki (sojusznicze lub wrogie) znajdujące się w pobliżu. Efekt przestanie działać po jednej turze lub gdy zauroczona istota otrzyma obrażenia. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 1690 złota 1 kryształ |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Władca czartów
| ![]() | Zemsta: kiedy władca czartów kontratakuje, zadaje dodatkowych 55-64 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy. Ślepy szał: stworzenie to jest całkowicie odporne na wszystkie efekty wpływające na umysł lub mobilność. Ostrze nienawiści: zaatakowany cel będzie przez jedną turę atakować losowe jednostki (sojusznicze lub wrogie) znajdujące się w pobliżu. Efekt przestanie działać po jednej turze lub gdy zauroczona istota otrzyma obrażenia. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Bezgraniczna nienawiść: zadaje 15 punktów obrażeń (na każdego władcę czartów w oddziale) wszystkim wrogim jednostkom. | 2195 złota 1 kryształ |
![]() | Czarty to najpotężniejsze istoty w armii Inferno - są one nie tylko bardzo silne, ale i zaskakująco szybkie. Jeden zadany przez nie cios potrafi druzgotać kości setek wrogów - ci, którzy przeżyją morderczą nawałę, wpadną w dziki amok, każący im atakować swoich współbraci. Ta diabelska sztuczka jest jedną z najskuteczniejszych broni demonów - nie muszą one walczyć z wrogiem: to on sam zada sobie decydujący cios. Władcy czartów to prawdziwe ucieleśnienie chaosu - żywią oni absolutną nienawiść do wszystkich istot nie będących demonami. Pastwienie się nad ofiarami jest dla nich prawdziwą rozkoszą - nie przeszkadza im przy tym odległość od celu, ani jego charakter. Zło zawsze odnajdzie drogę. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
- Jednostki
- Maniak / opętany | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Piekielny brytan / cerber | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Sukkub / lilim | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Reproduktor / matka roju | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Dręczyciel / oprawca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Jednostki
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.