Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kenshi/Kensei

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kenshi - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kenshi
Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kenshi, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kenshi, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający. Po tym, jak cel zostanie zlikwidowany, Kenshi może wyzwać kolejnego wroga.

Nieograniczona liczba kontrataków: jednostka może kontrować ataki dowolną ilość razy.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

490 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kensei - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kensei
Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kensei, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kensei, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający. Po tym, jak cel zostanie zlikwidowany, Kensei może wyzwać kolejnego wroga.

Nieograniczona liczba kontrataków: jednostka może kontrować ataki dowolną ilość razy.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzesić i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Cztery fale: jeżeli Kensei zaatakuje jednostkę, która ostatnio była jego celem, zyska dodatkowy atak przeciwko tej istocie. Efekt sumuje się maksymalnie do trzech ciosów.

630 złota

Ci honorowi wojownicy stanowią prawdziwą awangardę wojsk Świątyni - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ci honorowi wojownicy stanowią prawdziwą awangardę wojsk Świątyni. Zdolność wielokrotnego kontrowania ciosów oraz ich zadawania sprawia, że jest to podstawowa formacja na linii frontu. Z reguły najlepiej wysyłać ten oddział na sam środek pola bitwy - tak, by tam zatrzymał całą nawałę przeciwników. Jeżeli odpowiednio wesprzemy naszych "samurajów" przy pomocy czarów i umiejętności innych jednostek (szczególnie istotne są uzdrawiające fale kapłanek), poradzą sobie oni niemal z dowolną ilością wrogów. Niestety, jako, że dysponują niewielką ilością punktów życia, trzeba na nich bardzo uważać - bezmyślna szarża może skończyć się bardzo źle.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl