Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
Mury
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Podstawowe umocnienia
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 5 drewna 5 kamienia | Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek. |
![]() Ulepszone umocnienia
| 2 | Miasto poziomu 2 Podstawowe umocnienia | 5000 złota 10 drewna 10 kamienia | Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek. |
![]() Fortyfikacje
| 3 | Miasto poziomu 3 Ulepszone umocnienia | 10000 20 drewna 20 kamienia | Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek. |
Ratusz
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Wioska
| 0 | Brak - znajduje się w każdym mieście. | Brak. | Generuje 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Rada miasta
| 1 | Miasto poziomu 1. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Ratusz
| 2 | Miasto poziomu 2 Rada miasta | 5000 5 drewna 5 kamienia | Generuje 2000 sztuk złota dziennie. |
![]() Kapitol
| 3 | Miasto poziomu 3 Ratusz | 10000 złota 10 drewna 10 kamienia | Generuje 4000 sztuk złota dziennie. |
Jednostki
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Dom szaleństwa
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1000 4 kamienia | Pozwala rekrutować maniaków. |
![]() Dom obłędu
| 1 | Miasto 1 poziomu Dom szaleństwa | 1500 złota 2 drewna 4 kamienie 3 kryształy | Pozwala rekrutować opętanych. |
![]() Klatki skowytu
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1750 złota 6 drewna 2 kamienia | Pozwala rekrutować piekielne brytany. |
![]() Piekielna psiarnia
| 1 | Miasto 1 poziomu Klatki skowytu | 2000 złota 4 drewna 2 kamienie 2 kryształy | Pozwala rekrutować cerbery. |
![]() Komnaty pożądania
| 1 | Miasto 1 poziomu | 2000 złota 5 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować sukkuby. |
![]() Komnaty zakazanych pokus
| 1 | Miasto 1 poziomu Komnaty pożądania | 2500 złota 5 kamienia 4 kryształy | Pozwala rekrutować lilim. |
![]() Urodzisko
| 2 | Miasto 2 poziomu | 5000 złota 5 drewna 7 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować reproduktory. |
![]() Rojowisko
| 2 | Miasto 2 poziomu Urodzisko | 3000 złota 6 kamienia 6 kryształów | Pozwala rekrutować matki roju. |
![]() Sala cierpienia
| 2 | Miasto 2 poziomu | 3000 złota 8 drewna 8 kamienia 6 kryształów | Pozwala rekrutować dręczycieli. |
![]() Sala tortur
| 2 | Miasto 2 poziomu Sala cierpienia | 3500 złota 2 drewna 6 kamienia 6 kryształów | Pozwala rekrutować oprawców. |
![]() Siedziba zamętu
| 2 | Miasto 2 poziomu | 5000 złota 12 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować niszczycieli. |
![]() Siedziba chaosu
| 2 | Miasto 2 poziomu Siedziba zamętu | 5000 złota 5 drewna 10 kamienia 10 kryształów | Pozwala rekrutować anihilatorów. |
![]() Otchłań żółci
| 3 | Miasto 3 poziomu | 12500 złota 20 drewna 25 kamienia 20 kryształów | Pozwala rekrutować czarty. |
![]() Otchłań nienawiści
| 3 | Miasto 3 poziomu Otchłań żółci | 17500 złota 20 drewna 15 kamienia 20 kryształów | Pozwala rekrutować władców czartów. |
Specjalne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Wrota piekielne
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Tworzy w strefie kontroli miasta jednostronny portal, który pozwala herosom przenosić się prosto do zamku. O umiejscowieniu teleportu decyduje gracz. Wyklucza serce Urgasha. |
![]() Serce Urgasha
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Zwiększa ilość potworów, które przechodzą przez wrota demonów w czasie bitwy. Wyklucza wrota piekielne. |
![]() Ołtarz zniszczenia
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Jeżeli miasto zostanie zaatakowane, armia wroga na początku każdej tury otrzymuje obrażenia od ognia. Ponadto w losowych punktach pola bitwy pojawiają się kratery zmniejszające mobilność przeciwnika. Wyklucza falę chaosu. |
![]() Fala chaosu
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Każda bitwa, która będzie toczyć się w dowolnej strefie kontroli gracza, zostanie wsparta przez siły chaosu. Podczas wszystkich starć, po stronie gracza będzie walczył gigantyczny czerw (kierowany przez AI), który będzie powoli połykał niewielkie jednostki wroga. Jedynym sposobem na uratowanie istot jest zabicie potwora. Wyklucza ołtarz zniszczenia. |
Inne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
![]() Tygiel chaosu
| 1 | Miasto 1 poziomu. | 3000 złota 2 drewna 2 kamienia 5 kryształów | Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę. Tygiel chaosu różni się od targowisk tym, że każdego tygodnia w losowy sposób wpływa na koszt surowców (korzystny lub szkodliwy). |
![]() Aula bohaterów
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota | Można tu rekrutować bohaterów. |
![]() Miejski portal
| 2 | Miasto poziomu 2 | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza). |
![]() Ulepszony miejski portal
| 3 | Miasto poziomu 3 Miejski portal | 5000 złota 10 kryształów | Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów). |
![]() Płomienny gniew Urgasha
| 4 | Miasto 4 poziomu Łza Ashy | 15000 złota 20 drewna 20 kamienia 20 kryształów | Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Kiedy wrogi bohater wchodzi do strefy, gdzie został zbudowany ten obiekt, wszystkie jego istoty otrzymują 1000 punktów obrażeń od ognia. |
0
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.