Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mury

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Podstawowe umocnienia - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podstawowe umocnienia

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

5 drewna

5 kamienia

Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek.

Ulepszone umocnienia - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone umocnienia

2

Miasto poziomu 2

Podstawowe umocnienia

5000 złota

10 drewna

10 kamienia

Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek.

Fortyfikacje - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fortyfikacje

3

Miasto poziomu 3

Ulepszone umocnienia

10000

20 drewna

20 kamienia

Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek.

 

Ratusz

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Wioska - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wioska

0

Brak - znajduje się w każdym mieście.

Brak.

Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Rada miasta - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rada miasta

1

Miasto poziomu 1.

2000 złota

2 drewna

2 kamienia

Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Ratusz - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ratusz

2

Miasto poziomu 2

Rada miasta

5000

5 drewna

5 kamienia

Generuje 2000 sztuk złota dziennie.

Kapitol - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapitol

3

Miasto poziomu 3

Ratusz

10000 złota

10 drewna

10 kamienia

Generuje 4000 sztuk złota dziennie.

 

Jednostki

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Dom szaleństwa - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dom szaleństwa

1

Miasto 1 poziomu

1000

4 kamienia

Pozwala rekrutować maniaków.

Dom obłędu - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dom obłędu

1

Miasto 1 poziomu

Dom szaleństwa

1500 złota

2 drewna

4 kamienie

3 kryształy

Pozwala rekrutować opętanych.

Klatki skowytu - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Klatki skowytu

1

Miasto 1 poziomu

1750 złota

6 drewna

2 kamienia

Pozwala rekrutować piekielne brytany.

Piekielna psiarnia - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Piekielna psiarnia

1

Miasto 1 poziomu

Klatki skowytu

2000 złota

4 drewna

2 kamienie

2 kryształy

Pozwala rekrutować cerbery.

Komnaty pożądania - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Komnaty pożądania

1

Miasto 1 poziomu

2000 złota

5 drewna

5 kamienia

Pozwala rekrutować sukkuby.

Komnaty zakazanych pokus - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Komnaty zakazanych pokus

1

Miasto 1 poziomu

Komnaty pożądania

2500 złota

5 kamienia

4 kryształy

Pozwala rekrutować lilim.

Urodzisko - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Urodzisko

2

Miasto 2 poziomu

5000 złota

5 drewna

7 kamienia

7 kryształów

Pozwala rekrutować reproduktory.

Rojowisko - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rojowisko

2

Miasto 2 poziomu

Urodzisko

3000 złota

6 kamienia

6 kryształów

Pozwala rekrutować matki roju.

Sala cierpienia - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Sala cierpienia

2

Miasto 2 poziomu

3000 złota

8 drewna

8 kamienia

6 kryształów

Pozwala rekrutować dręczycieli.

Sala tortur - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Sala tortur

2

Miasto 2 poziomu

Sala cierpienia

3500 złota

2 drewna

6 kamienia

6 kryształów

Pozwala rekrutować oprawców.

Siedziba zamętu - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedziba zamętu

2

Miasto 2 poziomu

5000 złota

12 kamienia

5 kryształów

Pozwala rekrutować niszczycieli.

Siedziba chaosu - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedziba chaosu

2

Miasto 2 poziomu

Siedziba zamętu

5000 złota

5 drewna

10 kamienia

10 kryształów

Pozwala rekrutować anihilatorów.

Otchłań żółci - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Otchłań żółci

3

Miasto 3 poziomu

12500 złota

20 drewna

25 kamienia

20 kryształów

Pozwala rekrutować czarty.

Otchłań nienawiści - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Otchłań nienawiści

3

Miasto 3 poziomu

Otchłań żółci

17500 złota

20 drewna

15 kamienia

20 kryształów

Pozwala rekrutować władców czartów.

 

Specjalne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Wrota piekielne - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wrota piekielne

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Tworzy w strefie kontroli miasta jednostronny portal, który pozwala herosom przenosić się prosto do zamku. O umiejscowieniu teleportu decyduje gracz. Wyklucza serce Urgasha.

Serce Urgasha - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Serce Urgasha

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Zwiększa ilość potworów, które przechodzą przez wrota demonów w czasie bitwy. Wyklucza wrota piekielne.

Ołtarz zniszczenia - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ołtarz zniszczenia

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Jeżeli miasto zostanie zaatakowane, armia wroga na początku każdej tury otrzymuje obrażenia od ognia. Ponadto w losowych punktach pola bitwy pojawiają się kratery zmniejszające mobilność przeciwnika. Wyklucza falę chaosu.

Fala chaosu - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fala chaosu

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Każda bitwa, która będzie toczyć się w dowolnej strefie kontroli gracza, zostanie wsparta przez siły chaosu. Podczas wszystkich starć, po stronie gracza będzie walczył gigantyczny czerw (kierowany przez AI), który będzie powoli połykał niewielkie jednostki wroga. Jedynym sposobem na uratowanie istot jest zabicie potwora. Wyklucza ołtarz zniszczenia.

Inne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Tygiel chaosu - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Tygiel chaosu

1

Miasto 1 poziomu.

3000 złota

2 drewna

2 kamienia

5 kryształów

Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę.

Tygiel chaosu różni się od targowisk tym, że każdego tygodnia w losowy sposób wpływa na koszt surowców (korzystny lub szkodliwy).

Aula bohaterów - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aula bohaterów

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

Można tu rekrutować bohaterów.

Miejski portal - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miejski portal

2

Miasto poziomu 2

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza).

Ulepszony miejski portal - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszony miejski portal

3

Miasto poziomu 3

Miejski portal

5000 złota

10 kryształów

Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów).

Płomienny gniew Urgasha - Budynki | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Płomienny gniew Urgasha

4

Miasto 4 poziomu

Łza Ashy

15000 złota

20 drewna

20 kamienia

20 kryształów

Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Kiedy wrogi bohater wchodzi do strefy, gdzie został zbudowany ten obiekt, wszystkie jego istoty otrzymują 1000 punktów obrażeń od ognia.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl