Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cyklop/krwawooki cyklop

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Cyklop - Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Cyklop
Cios: zadaje wybranej jednostce normalne obrażenia - Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Cios: zadaje wybranej jednostce normalne obrażenia. Jeżeli cel umiejętności zajmuje jedno pole na polu bitwy, zostaje odepchnięty i nie może skontrować ciosu.

Burząca siła: stworzenie zadaje +1 punktów obrażeń wszystkim przeszkodom (również murom miejskim).

Niewrażliwość na ból: ta istota otrzymuje obrażenia dopiero na początku swojej tury.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

1685 złota

1 kryształ

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Krwawooki cyklop - Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krwawooki cyklop
Burząca siła: stworzenie zadaje +1 punktów obrażeń wszystkim przeszkodom (również murom miejskim) - Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Burząca siła: stworzenie zadaje +1 punktów obrażeń wszystkim przeszkodom (również murom miejskim).

Niewrażliwość na ból: ta istota otrzymuje obrażenia dopiero na początku swojej tury.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Miażdżący cios: istota zadaje standardowe obrażenia celowi i wszystkim pobliskim jednostkom, powstrzymując kontratak.

Płomienny szał: jeśli cyklop zada przeciwnikom obrażenia przy pomocy swego oka, będą oni otrzymywać w następnych dwóch turach dodatkowe obrażenia w wysokości 7% wartości ataku cyklopa.

2190 złota

1 kryształ

Cyklopi to zdecydowanie najpotężniejsze z istot Twierdzy - Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Cyklopi to zdecydowanie najpotężniejsze z istot Twierdzy. Imponująca odporność i żywotność, zespolona z miażdżącym atakiem i umiejętnościami potrafiącymi zmasakrować każdego przeciwnika - oto cechy, które czynią jednookich obowiązkowym elementem każdej armii barbarzyńców. Mimo pozorów, sporym atutem tych stworzeń jest ich głupota - często nie spostrzegają one, że otrzymały śmiertelny cios, przez co walczą dalej. Któżby śmiał zaatakować takie monstrum?

Krwawookie cyklopy są znacznie silniejsze od swoich mniejszych braci - przede wszystkim potrafią razić wroga na odległość, i to przy pomocy magicznego ataku. Rzadko który przeciwnik spodziewa się takiej ewentualności - niedocenienie przeciwnika to podstawowy błąd, dzięki któremu cyklopy mogą dominować na polach bitew.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl