Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ogień

Dostępne dla: Przystań, Twierdza, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Płomienny zapał - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Płomienny zapał

Łzy

1

15

Morale celu zostaje zwiększone o 154 i nie może zostać zmniejszone w żaden sposób przez 2 następne tury. Usuwa wszystkie negatywne efekty wpływające na morale jednostki.

154 premii do morale - czy trzeba lepszej rekomendacji? Pozycja obowiązkowa.

Masowy płomienny zapał - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowy płomienny zapał

Łzy

2

40

Morale całej armii bohatera zostaje zwiększone o 50 i nie może zostać zmniejszone w żaden sposób przez 2 tury. Usuwa wszystkie negatywne efekty wpływające na morale armii. Wymaga płomiennego zapału.

Ogromna premia dla całej armii - jeden z najlepszych czarów w grze.

Ognista tarcza - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ognista tarcza

Łzy

1

15

Zwiększa obronę magiczną celu o 39 na 4 tury. Rani jednostkę atakującą cel czaru z siłą równą ilości stworzeń w zaczarowanym oddziale (przez 1 turę).

Jeżeli mamy duże armie słabych jednostek, będą one zadawać ogromne obrażenia od tego czaru - ale tylko przez jedną turę. Z tej przyczyny nie jest to opłacalny wybór.

Przywołanie żywiołaków ognia - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków ognia

Łzy

3

45

Przywołuje 13 żywiołaków ognia.

Dość silni strzelcy - niestety nieopłacalni z powodu wysokich wymagań co do poziomu bohatera.

Magia ognia I - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ognia I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ognia.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia ognia II - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ognia II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ognia. Wymaga magii ognia I.

J.w.

Magia ognia III - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ognia III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ognia. Wymaga magii ognia II.

J.w.

Ognisty pocisk - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ognisty pocisk

Krew

1

15

Zadaje 493 obrażeń od ognia wybranemu celowi.

To naprawdę potężny cios - na początku gry warto.

Kula ognia - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kula ognia

Krew

2

30

Zadaje 284 obrażeń od ognia na danym polu i połowę tej wartości dookoła niego (obszar 3x3). Wymaga ognistego pocisku.

Obrażenia są niewielkie - nie warto.

Burza ognia - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Burza ognia

Krew

3

45

Zadaje 149 obrażeń od ognia na obszarze 5x5 pól. Wymaga kuli ognia.

Bohater na 15 poziomie nie powinien inwestować w czary zadające obrażenia.

Spopielenie - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Spopielenie

Krew

2

0 (umiejętność pasywna)

Wszystkie czary bohatera ze sfery ognia zadają o 21% więcej obrażeń w pierwszych 2 turach walki.

Nieopłacalne - lepiej wzmacniać jednostki, niż zadawać obrażenia.

Amok - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Amok

Krew

3

55

Wybrana jednostka (własna lub wroga) natychmiast atakuje przyległy oddział z premią +5% do ataku. Nie konsumuje to akcji jednostki w danej turze.

Po co to komu? W dodatku kosztuje kosmiczną ilość many.

Żar - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Żar

Krew

1

10

Podnosi wartość ataku jednostki o 56% i jej inicjatywę o 10. Działa przez 2 tury.

Bardzo przydatny i potężny czar - zwłaszcza w wersji ulepszonej.

Masowy żar - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowy żar

Krew

2

40

Zwiększa obrażenia zadawane przez armię bohatera o 25% a jej inicjatywę o 5. Działa przez 2 tury. Wymaga żaru.

Jedna z najpotężniejszych umiejętności w grze.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl