1 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
1 misja - mapy
M1 - mapa fabularna

1 - lokacja startowa
2 - władca brytanów (Dwugłowe szczenięta)
3 - bohater fioletowego gracza (Zła sława)
4 - maniacy (Czerwone szaleństwo)
5 - neutralne miasto
6 - twierdza fioletowego gracza (Zła sława)
7 - fort przeciwnika (Zła sława)
8 - miasto wroga (Zła sława)
9 - przejście na północ
10 - miasto przeciwnika (Zła sława)
11 - twierdza wroga (Zła sława)
12 - brytany (Dwugłowe szczenięta)
13 - maska szaleńca (Czerwone szaleństwo)
14 - brama na wschód (Zła sława i Duma, uprzedzenie i demony)
15 - fort Toghrula (Duma, uprzedzenie i demony)
16 - siedlisko dręczycieli
17 - fort Toghrula (Duma, uprzedzenie i demony)
18 - miasto Toghrula (Duma, uprzedzenie i demony)
X1 - jednostronny portal do lokacji X2
X2 - wyjście z portalu X1
M2 - mapa obiektów aktywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - miasto
2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
8 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)
X1 - jednostronny portal do lokacji X2
X2 - wyjście z portalu X1
M3 - mapa obiektów pasywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
3 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
4 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
5 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
7 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
8 - fala chaosu (w następnej bitwie po stronie bohatera, który odwiedzi ten obiekt, pojawi się kierowany przez komputer potwór. Bestia powoli pożera losowe oddziały wroga [ten może przerwać proces zabijając monstrum]. Bohater może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
9 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
10 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
11 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych, którzy pilnują skarbów lub strzegą jeńców)
12 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
13 - ołtarz zniszczenia (w następnej bitwie przeciwnik bohatera zostanie zaatakowany gradem meteorów. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
14 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
15 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)
16 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
17 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
18 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
19 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
20 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
21 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)
22 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)
23 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
24 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X1 - jednostronny portal do lokacji X2
X2 - wyjście z portalu X1
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Aniele, błysku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Groza symetrii | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Małżeństwo nieba i piekła | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.