4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI
Aktualizacja:
4 misja - Bitwa przegrana i wygrana

Stolica państwa ludzi została oblężona przez piekielne hordy - tylko Anton, wraz ze swoimi towarzyszami, jest w stanie stawić czoło przeważającym siłom wroga.
Zadanie główne: Demony u bram
Cele: podbić najbliższe miasto
Nagroda: 25000 XP, +2 do obrony, +2 do obrony przed magią
Misja jest prosta jak konstrukcja cepa - wystarczy dotrzeć do pierwszego miasta opanowanego przez demony (M12,2) i zdobyć je. Armia wroga co prawda jest dość liczna, jednak jej poczynaniami nie kieruje żaden bohater. Jako, że na naszych usługach posiadamy potężnego Antona, losy starcia są z góry przesądzone: wystarczy ustawicznie leczyć naszą armię i zadawać jak najwięcej obrażeń przeciwnikowi.
![]() Oto i nasz cel.
| ![]() Po zdobyciu miasta powinniśmy kontynuować ekspansję.
|
Zadanie główne: Przerwanie oblężenia
Cele: zdobyć i przebudować cztery miasta Inferno, przejąć forty dookoła Sokolego Gniazda
Nagroda: 40000 XP, napierśnik strażnika (+4 do obrony, wszystkie oddziały w armii bohatera są odporne na obrażenia w trzech pierwszych turach każdej bitwy)
Naszym celem jest zdobycie czterech miast (M12,3), które otaczają stolicę państwa ludzi. Zadanie to jest nie tyle trudne, co bardzo czasochłonne - nieustannie musimy spodziewać się ataków ze wszystkich stron, a kolejne twierdze zdobywać jedną po drugiej. Cierpliwość będzie naszą podstawową cnotą - nie powinniśmy szarżować, lecz rozważnie planować kolejne ruchy.
![]() Demony na dobre zadomowiły się w naszym królestwie.
| ![]() Na szczęście szybko je wyplenimy.
|
Pierwsze z wrogich miast znajdziemy na północnym wschodzie - niedaleko twierdzy (M12,2), którą zdobyliśmy w zadaniu Demony u bram. Zdobycie umocnionej fortecy z pewnością nie będzie prostym zadaniem, dlatego też powinniśmy wcześniej odpowiednio rozbudować naszą armię - szczególnie istotne będą dla nas ajglaje, dzięki którym będziemy mogli bezkarnie nękać wroga schowanego za murami. Ustawiczny ostrzał kusznikami, szturm gwardzistami i krzyżowcami oraz lecznicze czary kapłanek - oto przepis na zwycięstwo.
![]() Nie możemy zapomnieć o konwersji.
| ![]() Szybko zdobędziemy przewagę nad wrogiem.
|
Pozostałe miasta Inferno (M12,3) możemy zdobywać w dowolnej kolejności - nie ma to w zasadzie żadnego znaczenia. Musimy przy tym pamiętać, aby cały czas bronić włości, które zdążyliśmy już zdobyć - wynajęcie kilku herosów z pewnością będzie rozsądnym zabiegiem. Warto również wykonać zadania Przepowiednia oraz Wsparcie - znacząco ułatwią nam one ekspansję.

Podczas oblężeń wrogich twierdz powinniśmy przede wszystkim skupić się na eliminacji strzelców wroga (zwłaszcza matek roju, które potrafią się rozmnażać) oraz likwidacji piekielnych bram. Do obu tych zadań idealnie nadają się kusznicy oraz ajglaje, jednak w skrajnych sytuacjach możemy też pokusić się o bardziej zdecydowane działania, w postaci ataku niebian i gryfów na wewnętrzny plac atakowanego zamczyska. Oczywiście nie możemy zapominać o leczeniu naszych oddziałów - jak zawsze będzie to dla nas podstawą.

Kiedy wszystkie cztery miasta zostaną zdobyte, brama (M12,4) do Sokolego Gniazda zostanie otwarta - aby dotrzeć do stolicy, będziemy musieli zdobyć ostatnie dwa forty wroga (M12,5). Te na szczęście nie będą dla nas żadnym wyzwaniem - na tym etapie rozgrywki z pewnością zmasakrujemy ich obronę samą naszą masą. Kiedy obie fortyfikacje zostaną zdobyte, zadanie zakończy się, a my otrzymamy ostatnią misję w kampanii Przystani - Męstwo Gryfów.
Zadanie główne: Przepowiednia
Cele: zejść do podziemi, podbić tamtejsze miasta i uratować cesarzową
Nagroda: 55000 XP, anielskie przymierze (+3 do siły ataku)
Misja ta aktywuje się, kiedy dotrzemy w okolicę zejścia do podziemi (M12,X) - anielica Jezebeth zaproponuje nam wówczas pokonanie demonów w ich własnym siedlisku. Aby to uczynić, powinniśmy zejść do jaskiń pod krainą - tam czeka nas seria starć z potworami.
![]() Cztery oblężenia - co to dla nas?
| ![]() Nie zapomnijmy o konwersji!
|
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Źle się dzieje | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne | Kampania Przystani
- 2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Nie drażnij człowieka w rozpaczy | Kampania Przystani w Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI
- 4 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








