Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krew lub łzy

Każdy z bohaterów w Might and Magic: Heroes VI może rozwijać się na jeden z dwóch sposobów - krwi lub łez. Wyłącznie od naszych wyborów podczas rozgrywki zależy, jaką reputację zdobędzie nasz heros - decyzja ta wpływa nie tylko na jego wygląd, ale również na specjalne umiejętności, które mają niemałe znaczenie dla kształtu rozgrywki. Zanim więc zdecydujemy się na którąś z dróg, powinniśmy rozważyć wszystkie za i przeciw.

Poniżej znajdują się tabele opisujące bohaterów, którzy już wybrali swoje przeznaczenie. Kolejne zdolności zdobywa się oczywiście z rozwojem reputacji samych herosów.

Bohater mocy

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Czarny rycerz

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Wizja śmierci: za każdym razem, gdy wroga jednostka zostanie zniszczona, cała armia przeciwnika otrzymuje na kilka tur ujemny modyfikator do statystyk.

Kościany strażnik

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Wizja śmierci: za każdym razem, gdy wroga jednostka zostanie zniszczona, cała armia przeciwnika otrzymuje na kilka tur ujemny modyfikator do statystyk.

Sidła śmierci: wszystkie nieumarłe jednostki w armii bohatera wysysają życie z pobliskich zwłok (zabitych istot).

Życie po śmierci: jeśli nieumarła jednostka w armii bohatera zostanie całkowicie zniszczona, wysysa życie z pobliskich żywych istot i odradza się (ilość jej punktów życia jest zależna od tego, ile ich wyssała).

Rycerz śmierci

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Wizja śmierci: za każdym razem, gdy wroga jednostka zostanie zniszczona, cała armia przeciwnika otrzymuje na kilka tur ujemny modyfikator do statystyk.

Pocałunek wampira: część obrażeń zadanych przez jednostki bohatera odnawia ich punkty życia.

Komu bije dzwon: wybrana przez gracza jednostka podstawowa lub elitarna zostanie całkowicie zniszczona w ciągu kilku tur, o ile przeciwnik nie wygra wpierw bitwy.

Bohater magii

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Nekromanta

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Wszechmoc Ashy: za każdym razem, gdy jakiś oddział zostanie unicestwiony, bohater uzyskuje niewielką ilość punktów many.

Balsamista

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Wszechmoc Ashy: za każdym razem, gdy jakiś oddział zostanie unicestwiony, bohater uzyskuje niewielką ilość punktów many.

Wieczna niewola: zwiększa ilość wskrzeszonych jednostek (umiejętność rasowa nekromancja), które pozostają w armii bohatera po bitwie.

Poświęcenie: wszystkie obrażenia zadane danej jednostce zostają przekierowane na inną jednostkę z armii bohatera, a następnie zmniejszone. Działa przez kilka tur.

Wysłannik śmierci

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Wszechmoc Ashy: za każdym razem, gdy jakiś oddział zostanie unicestwiony, bohater uzyskuje niewielką ilość punktów many.

Znak nekromanty: zwiększa efektywność czarów ze sfery magii krwi rzuconych na wroga.

Klątwa świata cieni: punkty zdrowia wszystkich żywych istot na polu bitwy są powoli wysysane, a następnie przekazywane oddziałom nieumarłych.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl