2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
2 misja - Cesarski testament

Zadanie główne: Wilki u bram
Cele: zabicie kuszników przy kopalni kamieni, zdobycie twierdzy wroga, przejście przez portal, pokonanie trzech wrogich herosów
Nagroda: 2500 XP
Sytuacja się zagęszcza - Imperator postanowił wyrzucić wszystkich orków z terenów swojego władztwa. Sławoj, zaprzyjaźniony z Kraalem, nie może na to przystać. Rusza do walki z siepaczami Imperatora.
![]() Orkowie nie są zachwyceni interwencją władz
| ![]() A władze nie są zachwycone obecnością orków
|
Zanim zacznie się śmiertelny bój, trzeba zgromadzić odpowiednie siły. Z tego tez powodu odbijamy kopalnię kamieni z rąk wrogich kuszników (M5,2). Następnie rozglądamy się po okolicy - dookoła naszego zamku znajdziemy sporo skarbów oraz oddział wiernych nam gwardzistów, którzy chętnie się do nas przyłączą.
![]() Zaczynamy biednie
| ![]() Ale po chwili wzbogacimy się na kopalniach
|
Następnie zmierzamy na południe, eliminując wszystkich wrogów na naszej drodze (warto równocześnie rozwinąć miasto). Kiedy będziemy znajdować się przy wielkiej bramie (M5,3), aktywują się zadania Rozbuduj Mauzoleum oraz Niespokojny duch.
![]() Aby przejść przez bramę, będziemy musieli rozwinąć
nasze miasto | ![]() Na nowych terenach znajdziemy masę skarbów
|
Po wykonaniu tego pierwszego, będziemy mogli przejść na nowe tereny. Niestety, nie możemy przejąć okolicznych budynków - należą one do naszego wroga. Aby je przejąć, będziemy musieli zdobyć jego fort, znajdujący się dalej na południu (M5,4). Zanim jednak przejdziemy do oblężenia, jak zawsze warto rozejrzeć się po okolicy - przy fortyfikacji wroga znajdziemy dwa przydatne artefakty, strzeżone przez niezbyt silne żywiołaki.
![]() Oto i wrogi fort
| ![]() Przy okazji warto powalczyć o okoliczne skarby
|
Po zdobyciu umocnień i przejściu przez portal, czeka nas walka z oddziałem Przystani - aby wygrać, musimy pod koniec bitwy posiadać przynajmniej jednego siepacza. Nie jest to zbyt duże wyzwanie (o ile nie rzucamy go na pierwszą linię walki), więc starcie szybko zakończy się naszym zwycięstwem.
![]() Bratobójcza walka
| ![]() Oddziały Imperatora spróbują nam przeszkodzić
|
W tym momencie otrzymamy nowy cel - pokonanie trzech herosów wroga. Warto nieco uzupełnić naszą armię, zanim ruszymy w bój - na szczęście brama na zachód (M5,5) została otwarta i możemy wygodnie wrócić do naszego zamku (M5,1). Przy okazji warto porozmawiać z pobliskim orkiem (patrz: zadanie Szczeniak w niewoli; M5,6) oraz pokonać żywiołaki wiatru (Skradzione skarby; M5,9).
![]() Rozmieszczenie herosów zostało zaznaczone na naszej mapie
| ![]() Dwóch bohaterów na raz - przepysznie!
|
Pierwszych dwóch herosów spotkamy bardzo szybko - jeden będzie krył się przed nami w forcie orków (M5,7), drugi zaś będzie polował na Sławoja - walka z nim jest nieunikniona, acz niezbyt wymagająca. Powinniśmy skupić się na leczeniu naszych oddziałów, wiązaniu wroga walką pośrodku pola bitwy oraz nieustannym ostrzeliwaniem go przy pomocy kuszników. Po zwycięskich bojach będziemy mieli dwóch wrogów z głowy.
![]() Ładysława posiada dość silną armię... | ![]() ...jednak szybko ulegnie naszej perswazji. |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














