Kolejność odkrywania terenów w Might & Magic Heroes VI | Eksploracja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kolejność odkrywania terenów

Mając to wszystko na uwadze, możemy przystąpić do eksploracji mapy. W tej czynności wydatnie pomogą nam obserwatoria, rozmieszczone zwykle w okolicach miast - odkrywają one znaczne połacie terenu, w związku z czym ich zajęcie powinno być dla nas podstawowym krokiem. Po tym, jak zapoznamy się już z rozmieszczeniem kopalni, skarbów i potworów, pora przystąpić do akcji. W pierwszej kolejności zwykle warto zająć się tartakami i kopalniami kamieni - oczywiście zbierając wszystkie skarby i surowce, które znajdą się na naszej drodze. Istotne jest to, aby nie musieć nigdzie wracać - to okropne marnotrawstwo czasu i punktów ruchu. Z tej też przyczyny najlepiej od razu zaplanować sobie trasę eksploracji, z uwzględnieniem wszystkich walk, przejęć, uzupełnień wojsk itd. Jako, że obszary kontroli nie są zbyt duże, zwykle nie jest to zbyt trudne, zwłaszcza na początkowym etapie gry, gdy element losowy (w postaci innych graczy) nie jest jeszcze zbyt niebezpieczny.

Obserwatoriów trudno nie zauważyć. - Kolejność odkrywania terenów w Might & Magic Heroes VI | Eksploracja - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obserwatoriów trudno nie zauważyć.

Po tym, jak przejmiemy wszystkie kopalnie w obrębie strefy kontroli, pora nieco się dozbroić i ruszyć na podbój siedlisk (jeżeli znajdują się w naszym otoczeniu). Jeśli ich nie ma, a dysponujemy już odpowiednią armią (zwykle ma to miejsce w drugim tygodniu rozgrywki), możemy zacząć myśleć o przejściu do następnej strefy - w tym celu będziemy jednak musieli pokonać strażników granicznych. Po przejściu na nowy teren, powtarzamy wcześniejszy schemat, a więc: obserwatorium, kopalnie, siedliska, a następnie forty i miasta. Jeżeli teren, na który trafiliśmy, nie jest opuszczony, lecz stanowi część imperium wroga, nie ma się co bawić - jeżeli tylko dysponujemy odpowiednią armią, powinniśmy natychmiast ruszyć na podbój miasta, które zwykle znajduje się w samym centrum strefy. Po jego zajęciu wszystkie wrogie kopalnie i siedliska natychmiast przejdą pod naszą kontrolę.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl