Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kirin/Święty Kirin

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kirin - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kirin
Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu.

Mglisty trop na polach przekroczonych przez Kirina powstają chmury, które zmniejszają o 1 zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek, które przez nie przejdą. Efekt utrzymuje się do końca bitwy.

Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

1405 złota

1 kryształ

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Święty Kirin - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Święty Kirin
Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu.

Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Smuga mgieł: na polach przekroczonych przez Kirina powstają chmury, które zmniejszają o 1 zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek, które przez nie przejdą. Efekt utrzymuje się do końca bitwy. Ponadto wszystkie przyjazne oddziały, które wejdą w chmurę, otrzymują dodatkową akcję.

Gradowa aura: Święty Kirin zadaje wrogom nie tylko podstawowe obrażenia, ale również dodatkowych 30 obrażeń od powietrza (na jednego Kirina). Dodatkowo zaatakowani wrogowie zostają zamrożeni.

1830 złota

1 kryształ

Kirin to bardzo nietypowa jednostka siódmego poziomu - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kirin to bardzo nietypowa jednostka siódmego poziomu. Dysponuje ona dość przeciętną ilością punktów życia i atakiem - dużo lepiej sprawdza się natomiast jako oddział wspomagający dla reszty armii. Szczególnie warto wykorzystać umiejętności mglisty trop i jej ulepszoną wersję - z jednej strony pozwolą one na znaczne osłabienie wroga, a z drugiej (w przypadku Świętego Kirina) sprawią, że nasze własne wojska będą dysponować niemal nieograniczoną ilością akcji.

Jeżeli posiadamy większą ilość jednostek w oddziale, można użyć ich w charakterze dywersantów - chociaż Kiriny nie potrafią latać, całkiem nieźle radzą sobie w szybkim przenoszeniu się z miejsca na miejsce. To z kolei sprawia, że można wykorzystać je do walki ze strzelcami wroga - ci szybko skapitulują przed mroźnym oddechem lodowych smoków.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl