Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
Niszczyciel/anihilator
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Niszczyciel
| ![]() | Żywa zbroja: istota ta jest całkowicie odporna na wszelkie efekty zmniejszające jej obronę (tak magiczną, jak i fizyczną). Niepowstrzymana szarża: niszczyciel szarżuje przed siebie, zadając obrażenia wszystkim wrogom i obiektom na swojej trasie. Jeżeli celem jest przeszkoda terenowa, obrażenia jej zadane są większe o 3. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 490 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Anihilator | ![]() | Żywa zbroja: istota ta jest całkowicie odporna na wszelkie efekty zmniejszające jej obronę (tak magiczną, jak i fizyczną). Niepowstrzymana szarża: anihilator szarżuje przed siebie, zadając obrażenia wszystkim wrogom i obiektom na swojej trasie. Jeżeli celem jest przeszkoda terenowa, obrażenia jej zadane są większe o 3. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Aura szyderstwa: wszystkie istoty wroga, które znajdują się w odległości 2 pól od anihilatora, mogą atakować tylko jego. Efekt zostanie przerwany, jeżeli wyjdą one poza zasięg zdolności. | 630 złota |
![]() | W żyłach tych bestii płynie czysta lawa, a ich ciała składają się nie tylko z potężnych mięśni, ale i z na wpół roztopionych kamieni. To połączenie sprawia, że niszczyciele są niemal niezniszczalni - większość ciosów odbije się od ich twardej skóry, a wiele czarów zostanie odpartych. Anihilatorzy to jeszcze potężniejsza wersja niszczycieli - zespolili się oni z chaosem do tego stopnia, że częściowo przyjęli na siebie jego nieprzewidywalną naturę. Większość wrogów zdaje sobie sprawę z potęgi tych rogatych stworzeń - dlatego też zawsze atakują je w pierwszej kolejności. Piekielni dowódcy doskonale wiedzą, jak wykorzystać tę okazję - w końcu skoro przeciwnik sam prosi się o śmierć, dlaczego by tego nie wykorzystać? |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
- Jednostki
- Maniak / opętany | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Piekielny brytan / cerber | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Sukkub / lilim | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Reproduktor / matka roju | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Dręczyciel / oprawca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Niszczyciel / anihilator | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI
- Jednostki
- Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.