Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Królestwo

Nazwa - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Architektura I - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Architektura I

Neutralna

1

Pasywne

Przyrost jednostek z siedlisk w danej strefie kontroli wzrasta o 1.

Całkiem opłacalne, jeżeli posiadamy siedlisko 3 poziomu.

Architektura II - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Architektura II

Neutralna

2

Pasywne

Jeżeli bohater jest w mieście, koszt ulepszanych lub konwertowanych w nim budynków jest mniejszy o 20%. Wymaga Architektury I.

Przydatne, jeżeli nie posiadamy zbyt wiele surowców i prowadzimy agresywną ekspansję.

Architektura III - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Architektura III

Neutralna

3

Pasywne

Miasto, które wizytuje bohater, może wznieść dwa budynki w czasie jednej tury. Można użyć raz na turę. Wymaga Architektury II.

Szalenie opłacalne na większych mapach i jeżeli prowadzimy agresywną wojnę. Umiejętność ta idealnie uzupełnia się ze swoimi niższymi poziomami.

Ekonomia I - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ekonomia I

Neutralna

1

Pasywne

Bohater znajduje o 20% więcej surowców na mapie przygody.

Ciekawa propozycja, jeżeli posiadamy niewiele surowców, a mapa jest duża.

Ekonomia II - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ekonomia II

Neutralna

2

Pasywne

Targowiska oferują lepsze ceny (liczy się jak jedno targowisko). Wymaga ekonomii I.

Opłacalne tylko ze względu na swoje rozwinięcie.

Ekonomia III - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ekonomia III

Neutralna

3

Pasywne

Każdego dnia bohater zyskuje 2 sztuki kamienia i drewna. Wymaga ekonomii II.

Dzięki tej umiejętności staniemy się prawdziwymi krezusami - jednak bohater na tym poziomie ma z pewnością ciekawsze rzeczy do robienia, niż zapewnianie zapasów.

Zwiadowca I - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zwiadowca I

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 2 i podaje pełną informację o liczebności neutralnych wojsk (ale tylko, jeżeli te są w zasięgu ruchu).

Zawsze warto wiedzieć, z kim mamy do czynienia - zwiad może być przydatny, ale są lepsze umiejętności.

Zwiadowca II - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zwiadowca II

Neutralna

2

Pasywne

Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i pozwala poznać ekwipunek, umiejętności i reputację wroga (tylko w zasięgu ruchu). Wymaga zwiadowcy I.

J.w.

Zwiadowca III - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zwiadowca III

Neutralna

3

Pasywne

Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i odsłania wszystkie surowce i artefakty na mapie świata. Wymaga zwiadowcy II.

Umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie - na tym etapie gry zapewne wszystkie przedmioty i skarby będą już dawno zebrane przez graczy.

Splądrowanie kopalni - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Splądrowanie kopalni

Neutralna

2

Aktywne (mapa świata)

Bohater traci wszystkie punkty ruchu, zyskując trzydniowy przychód z plądrowanej kopalni. Przeciwnik nie otrzymuje z niej surowców przez trzy tury.

Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie.

Sabotaż kopalni - Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Sabotaż kopalni

Neutralna

2

Aktywne (mapa świata)

Bohater traci wszystkie punkty ruchu, wyłączając wybraną kopalnię z użytku na siedem dni.

Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie.

Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl