Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
Aktualizacja:
Królestwo
![]() | Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi |
![]() | Architektura I | Neutralna | 1 | Pasywne | Przyrost jednostek z siedlisk w danej strefie kontroli wzrasta o 1. | Całkiem opłacalne, jeżeli posiadamy siedlisko 3 poziomu. |
![]() | Architektura II | Neutralna | 2 | Pasywne | Jeżeli bohater jest w mieście, koszt ulepszanych lub konwertowanych w nim budynków jest mniejszy o 20%. Wymaga Architektury I. | Przydatne, jeżeli nie posiadamy zbyt wiele surowców i prowadzimy agresywną ekspansję. |
![]() | Architektura III | Neutralna | 3 | Pasywne | Miasto, które wizytuje bohater, może wznieść dwa budynki w czasie jednej tury. Można użyć raz na turę. Wymaga Architektury II. | Szalenie opłacalne na większych mapach i jeżeli prowadzimy agresywną wojnę. Umiejętność ta idealnie uzupełnia się ze swoimi niższymi poziomami. |
![]() | Ekonomia I | Neutralna | 1 | Pasywne | Bohater znajduje o 20% więcej surowców na mapie przygody. | Ciekawa propozycja, jeżeli posiadamy niewiele surowców, a mapa jest duża. |
![]() | Ekonomia II | Neutralna | 2 | Pasywne | Targowiska oferują lepsze ceny (liczy się jak jedno targowisko). Wymaga ekonomii I. | Opłacalne tylko ze względu na swoje rozwinięcie. |
![]() | Ekonomia III | Neutralna | 3 | Pasywne | Każdego dnia bohater zyskuje 2 sztuki kamienia i drewna. Wymaga ekonomii II. | Dzięki tej umiejętności staniemy się prawdziwymi krezusami - jednak bohater na tym poziomie ma z pewnością ciekawsze rzeczy do robienia, niż zapewnianie zapasów. |
![]() | Zwiadowca I | Neutralna | 1 | Pasywne | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 2 i podaje pełną informację o liczebności neutralnych wojsk (ale tylko, jeżeli te są w zasięgu ruchu). | Zawsze warto wiedzieć, z kim mamy do czynienia - zwiad może być przydatny, ale są lepsze umiejętności. |
![]() | Zwiadowca II | Neutralna | 2 | Pasywne | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i pozwala poznać ekwipunek, umiejętności i reputację wroga (tylko w zasięgu ruchu). Wymaga zwiadowcy I. | J.w. |
![]() | Zwiadowca III | Neutralna | 3 | Pasywne | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i odsłania wszystkie surowce i artefakty na mapie świata. Wymaga zwiadowcy II. | Umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie - na tym etapie gry zapewne wszystkie przedmioty i skarby będą już dawno zebrane przez graczy. |
![]() | Splądrowanie kopalni | Neutralna | 2 | Aktywne (mapa świata) | Bohater traci wszystkie punkty ruchu, zyskując trzydniowy przychód z plądrowanej kopalni. Przeciwnik nie otrzymuje z niej surowców przez trzy tury. | Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie. |
![]() | Sabotaż kopalni | Neutralna | 2 | Aktywne (mapa świata) | Bohater traci wszystkie punkty ruchu, wyłączając wybraną kopalnię z użytku na siedem dni. | Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
- Bohaterowie
- Rekrutacja, ucieczka, śmierć w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Współczynniki w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Klasy postaci, droga krwi lub łez w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ziemia w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - woda w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - światłość w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Umiejętności maga - magia pierwotna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie
- Bohaterowie
- Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.