2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
Aktualizacja:
2 misja - Podróż do wnętrza

Zadanie główne: zgubione wspomnienia
Cele: dotrzeć do Nar-Hereshu
Nagroda: 10000 XP, buty podróżnika (+4 do punktów ruchu na lądzie)
Misja jest prosta, jak konstrukcja cepa: możemy podążać tylko jedną ścieżką, a gdybyśmy jakimś cudem zabłądzili, ciotka Sveltana naprowadzi nas na właściwy trop. Naszym jedynym zadaniem jest poruszanie się do przodu (po drodze możemy stoczyć kilka walk ze stworzeniami pobocznymi), aż nie dotrzemy do Nar-Hereshu (M5,2). Tam nie zostaniemy przyjęci zbyt ciepło - przyjdzie nam wręcz przeczekać kilka tur, zanim nekromanci pozwolą nam przejść dalej.
![]() Władcy umarłych nie słyną z gościnności.
| ![]() Za to mamuśka przyjmie nas z otwartymi... pazurami. |
Po tym, jak ścieżka na północ zostanie przed nami otwarta (M5,3), zostaniemy skłonieni do kontynuacji wycieczki. Powinniśmy spotkać się z matką Namtaru (M5,4) - to właśnie ona będzie dla nas kluczem do zagadki. Gdy już do niej dotrzemy, zadanie zostanie wykonane, aktywują się natomiast kolejne misje.
Zadanie główne: Świat duchów
Uwaga! Zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Zgubione wspomnienia!
Cele: dotrzeć do Cytadeli
Nagroda: 12500 XP, +2 do mocy magicznej i obrony przed magią
Misja składa się z wielu pomniejszych zadań - są to kolejno: Siostrzane waśnie, Ukryte obawy oraz Wewnętrzny demon. Dopiero po wykonaniu wszystkich, będziemy mogli dotrzeć do poszukiwanej przez nas Cytadeli. Szczegółowy opis wszystkich tych wątków znajdziecie w następnych podrozdziałach podręcznika.
![]() Ciekawe, co o snach Anastazji powiedziałby Freud?
| ![]() Zwłaszcza ten element mógłby go zainteresować.
|
Po tym, jak uporamy się już z naszą rodzinką, przyjdzie nam zetrzeć się z naszym lustrzanym odbiciem - w tym celu musimy dostać się do Jorgena i poprosić go o stworzenie teleportu do twierdzy wroga (M6,12). Tam czeka nas dość wymagające starcie - zanim do niego przystąpimy, powinniśmy odwiedzić cmentarzyska rozsiane po całej krainie (zostały zaznaczone na mapce M8,1). Najważniejsza będzie eliminacja wrogich oddziałów strzelających - to one będą stanowić dla nas największy problem. Najlepiej posłużyć się w tym celu szkieletami, ewentualnie duchami (potrafią przelatywać nad murami wroga). Ghule natomiast powinny ustawicznie atakować bramy - kiedy padną, los przeciwnika będzie już w zasadzie przesądzony.

Kiedy bliźniacza Anastazja polegnie, misja zakończy się, a my przejdziemy do następnego scenariusza.
Zadanie główne: Siostrzane waśnie
Uwaga! Zadanie to jest częścią misji Świat duchów!
Cele: pokonać Irinę i zdobyć jej miasto
Nagroda: 15000 XP
Po rozmowie z Jorgenem zostaniemy przeniesieni na pierwszą z wysepek naszej świadomości - tam czeka na nas walka z Iriną (M6,2). Starcia nie da się uniknąć - musimy zabić siostrę Anastazji. Po tym, jak splamimy nasze ręce krwią, powinniśmy ruszyć do wrogiej twierdzy - ta znajduje się na południu (M6,3). Oczywiście w międzyczasie warto pozbierać okoliczne surowce i artefakty oraz stoczyć kilka mniejszych potyczek z istotami neutralnymi. Podczas obu walk najważniejsza będzie dla nas eliminacja kapłanek przeciwnika - potrafią one leczyć swoich sojuszników, stanowiąc w ten sposób najważniejszy z wrogich oddziałów.
![]() Irina ma sobie potężny artefakt, który dobrze się nam przysłuży.
| ![]() Anastazja dość trafnie wyobraża sobie Hashimę.
|
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
- Kampania
- 1 misja - Pasmo nieszczęść | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 1 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI
- 4 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI
- Kampania
- Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






