3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

3 misja - W gąszczach mroku

Pora na spotkanie z nagami. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pora na spotkanie z nagami.

Po rozmowie z Anastazją i Sveltaną, Kirył postanowił wyruszyć na wschód, gdzie podobno udała się Sara. Władcy fal, potężni nagowie, raczej nie będą zachwyceni wizytą księcia demonów.

Zadanie główne: Ślady w ciemnościach

Cele: znaleźć jaskinię

Nagroda: +40000 XP

Główna misja tego scenariusza to zadanie nie tyle trudne, co czasochłonne - aby dotrzeć do punktu naszego przeznaczenia, będziemy musieli przebyć całą krainę i zajrzeć w praktycznie każdy jej kąt. Oczywiście nasi przeciwnicy nie będą ustawać w wysiłkach, aby pokrzyżować nasze plany - z pewnością czeka nas trudna przeprawa.

Przygodę rozpoczynamy na północy (M7,1). Po krótkim zwiadzie odkryjemy grupę czartów (M7,2), które zechcą się do nas przyłączyć - będzie to bardzo potężne wsparcie dla naszej armii. Potwory powinniśmy przyłączyć do armii Kiryła, którego możemy już wysłać na południe (drugi heros winien zająć się przejmowaniem surowców). Kiedy przejdziemy przez most, stoczymy pierwszą, dość łatwą walkę z barbarzyńcami.

Obok naszego miasta znajdziemy oddział czartów. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obok naszego miasta znajdziemy oddział czartów.
Będą idealną kartą przetargową podczas naszych negocjacji. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Będą idealną kartą przetargową podczas naszych "negocjacji".

Na południu ujrzymy orczy fort (M7,3), który łatwo wpadnie w nasze ręce, tym bardziej, że posiadamy czarty, które mogą przechodzić przez mury wroga. Jeżeli Kirył posiada jakieś wolne punkty umiejętności, warto rozważyć inwestycję w czary takie jak wysysanie życia (szkoła mroku) lub regeneracja (szkoła ziemi) - dzięki nim łatwiej będzie nam zadbać o kondycję życiową czartów i innych istot w naszej armii.

Oto i pierwsze miasto barbarzyńców. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Oto i pierwsze miasto barbarzyńców.
Jeżeli czujemy się na siłach, możemy zejść do podziemia. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Jeżeli czujemy się na siłach, możemy zejść do podziemia.

Kiedy fort wroga padnie, powinniśmy skierować się nieco na zachód, gdzie czeka nas oblężenie miasta barbarzyńców (M7,4). Żyjące tam stworzenia będą bronić się z całych sił, dlatego też musimy działać rozważnie, minimalizując nasze straty. Dobrym ruchem będzie wysłanie cerberów pod wrota wroga, połączone z równoczesnym teleportowaniem czartów za mury. Oczywiście oddział rogaczy nie jest w stanie wytrzymać za długo na terenie przeciwnika, dlatego też istotna będzie inwestycja w czary leczące. Oczywiście gdy tylko brama padnie, powinniśmy rzucić wszystkie nasze oddziały do bezpośredniej walki - wróg z pewnością nie oprze się naszej nawale.

Nie ma to jak zapach siarki o poranku. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie ma to jak zapach siarki o poranku.

W tym momencie powinniśmy przebudować zdobyczne miasto do Inferno i zająć się uzupełnianiem naszych strat oraz wzmacnianiem armii. Na tym etapie rozgrywki siły wroga nieco już okrzepną, przez co przewaga, jaką posiadaliśmy ze względu na czarty, całkowicie zaniknie. Dlatego też powinniśmy zdobywać drugim herosem jak najwięcej surowców, a samego Kiryła, po odpowiednim wzmocnieniu, wysłać dalej na zachód, gdzie znajduje się drugie z orczych miast (M7,5). Jeżeli taka nasza wola, możemy jeszcze po drodze zahaczyć o wrogi fort (M7,6) - obok niego znajdują się dwie siedziby istot, dzięki którym znacznie powiększymy nasze armie.

Obok twierdzy wzniesiono dwa portale. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obok twierdzy wzniesiono dwa portale.
Walka z dzikusami nigdy nie jest łatwa. - 3 misja - W gąszczach mroku | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Walka z dzikusami nigdy nie jest łatwa.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Might & Magic: Heroes VI

13 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-10-20
14:02

Nerka Generał

Nerka

Sezon na nieprzespane noce otwarty:D

Komentarz: Nerka
2011-10-20
16:23

Katane Legend

Katane

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.

Komentarz: Katane
2011-10-20
17:44

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@Katane

W tekście jest o tym informacja.

Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290

Komentarz: MiszczCzarny
2011-10-21
09:41

Keb Pretorianin

Keb

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"

Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.

Komentarz: Keb
2011-10-27
13:07

vojak_2 Generał

vojak_2

juz po sezonie heh

Komentarz: vojak_2
2013-02-18
05:31

Drathir Junior

😐

bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:

"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.

Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.

Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.

Komentarz: Drathir
2018-04-03
10:44

Shimoyet Legionista

Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl