Gryf / Gryf cesarski w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
Aktualizacja:
Gryf/Gryf cesarski
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Gryf
| ![]() | Pikowanie: gryf odlatuje z pola bitwy, by pod koniec tury runąć z powietrza na wybrane pole i zadać tam normalne obrażenia. Zawsze kontratakuje: ta jednostka posiada nieograniczoną ilość kontrataków. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 490 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
![]() Gryf cesarski
| ![]() | Pikowanie bojowe: gryf cesarski odlatuje z pola bitwy, by pod koniec tury runąć z powietrza na wybrany rząd pól i zadać normalne obrażenia wszystkim celom na linii swego ataku. Zawsze kontratakuje: ta jednostka posiada nieograniczoną ilość kontrataków. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 630 złota |
![]() | Gryfy nie są może zbyt silną jednostką Przystani, lecz absolutnie niezbędną - a to z racji tego, że potrafią przelatywać nad przeszkodami na polu bitwy. Szczególne znaczenie ma to podczas oblężeń, gdy dostanie się za wraże mury bywa decydującym elementem starcia. Poza tym gryfy wprost idealnie nadają się do nękania strzelców i kapłanek wroga - dzięki znacznej mobilności potrafią szybko przenosić się na duże odległości i zadawać druzgoczące ciosy. Niestety, umiejętności gryfów nie są zbyt potężne - na ogół nie warto z nich korzystać. Lepiej używać tych wspaniałych istot zgodnie z ich przeznaczeniem - a więc przelatywać nad wrogiem i nękać jego oddziały wsparcia. Tak rozegrana potyczka z pewnością przyniesie nam sukces. |
0
- Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
- Jednostki
- Gwardzista / pretorianin w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Kusznik / strzelec wyborowy w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Gryf / Gryf cesarski w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Promienista ajglaja / świetlista ajglaja w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Jeździec słońca / krzyżowiec słońca w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Serafin / niebianin w Might & Magic Heroes VI | Jednostki
- Jednostki
- Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Katane Legend
Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin
@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin
"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





