Budynki w Might & Magic Heroes VI | Przystań
Aktualizacja:
Mury
| Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis | 
|  Podstawowe umocnienia | 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 5 drewna 5 kamienia | Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek. | 
|  Ulepszone umocnienia | 2 | Miasto poziomu 2 Podstawowe umocnienia | 5000 złota 10 drewna 10 kamienia | Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek. | 
|  Fortyfikacje | 3 | Miasto poziomu 3 Ulepszone umocnienia | 10000 20 drewna 20 kamienia | Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek. | 
Ratusz
| Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis | 
|  Wioska | 0 | Brak - znajduje się w każdym mieście. | Brak. | Generuje 500 sztuk złota dziennie. | 
|  Rada miasta | 1 | Miasto poziomu 1. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. | 
|  Ratusz | 2 | Miasto poziomu 2 Rada miasta | 5000 5 drewna 5 kamienia | Generuje 2000 sztuk złota dziennie. | 
|  Kapitol | 3 | Miasto poziomu 3 Ratusz | 10000 złota 10 drewna 10 kamienia | Generuje 4000 sztuk złota dziennie. | 
Jednostki
| Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis | 
|  Koszary | 1 | Miasto 1 poziomu | 1000 złota 4 kamienia | Pozwala rekrutować gwardzistów. | 
|  Garnizon | 1 | Miasto 1 poziomu Koszary | 1500 złota 5 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować pretorian. | 
|  Wieża kusznicza | 1 | Miasto 1 poziomu | 2000 złota 6 drewna 2 kamienia | Pozwala rekrutować kuszników. | 
|  Wieża strzelców wyborowych | 1 | Miasto 1 poziomu Wieża kusznicza | 3000 złota 2 drewna 3 kryształy | Pozwala rekrutować strzelców wyborowych. | 
|  Opactwo | 1 | Miasto 1 poziomu | 1500 5 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować kapłanki. | 
|  Katedra światłości | 1 | Miasto 1 poziomu Opactwo | 2250 złota 2 drewna 3 kamienia 5 kryształy | Pozwala rekrutować westalki. | 
|  Gryfonarium | 2 | Miasto 2 poziomu | 5000 złota 7 drewna 5 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować gryfy. | 
|  Wieża gryfów | 2 | Miasto 2 poziomu Gryfonarium | 3000 złota 7 drewna 2 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować cesarskie gryfy. | 
|  Ołtarz promieni | 2 | Miasto 2 poziomu | 6000 złota 8 kamienia 8 drewna 6 kryształów | Pozwala rekrutować promieniste ajglaje. | 
|  Ołtarz olśnienia | 2 | Miasto 2 poziomu Ołtarz promieni | 4000 złota 8 drewna 10 kryształów | Pozwala rekrutować świetliste ajglaje. | 
|  Kaplica zakonu Świętego Słońca | 2 | Miasto 2 poziomu | 4000 złota 12 drewna 5 kryształów | Pozwala rekrutować jeźdźców słońca. | 
|  Opactwo zakonu Świętego Słońca | 2 | Miasto 2 poziomu Kaplica zakonu Świętego Słońca | 2500 złota 7 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować krzyżowców słońca. | 
|  Niebianskie nawy | 3 | Miasto 3 poziomu | 15000 złota 20 drewna 15 kamienia 20 kryształów | Pozwala rekrutować serafiny. | 
|  Nawy elizejskie | 3 | Miasto 3 poziomu Transept of Heaven | 15000 złota 20 drewna 25 kamienia 20 kryształów | Pozwala rekrutować niebian. | 
Specjalne
| Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis | 
|  Straż anielska | 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Gracz rozpoczyna każdą bitwę z pierwszym poziomem umiejętności rasowej. Wyklucza monument objawienia. | 
|  Monument objawienia | 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Raz na tydzień gracz może odsłonić wybrany obszar na mapie przygody. Wyklucza straż anielską. | 
|  Chór wiernych | 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Jeżeli wojska gracza walczą na terenie, gdzie został zbudowany ten budynek, otrzymują one premię +10 do morale, a ich moc magiczna zwiększa się o 20%. Wyklucza ołtarz wskrzeszania. | 
|  Ołtarz wskrzeszania | 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Jednostki takie jak kapłanki, jeźdźcy słońca oraz serafiny mogą być wskrzeszane w tym budynku. Ich koszt jest większy o 50%, a jeśli nie zostaną przywrócone do życia w ciągu 3 dni od bitwy, w której zginęły, ich dusze przepadają. Każdy kolejny ołtarz wskrzeszania zmniejsza koszt o 10% i przedłuża czas oczekiwania o 2 dni. Wyklucza chór wiernych. | 
Inne
| Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis | 
|  Targowisko | 1 | Miasto 1 poziomu. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę. | 
|  Ulepszone targowisko | 2 | Miasto poziomu 2 Targowisko | 3000 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje. | 
|  Aula bohaterów | 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota | Można tu rekrutować bohaterów. | 
|  Miejski portal | 2 | Miasto poziomu 2 | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza). | 
|  Ulepszony miejski portal | 3 | Miasto poziomu 3 Basic Town Portal | 5000 złota 10 kryształów | Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów). | 
|  Nieskończona łaska Elratha | 4 | Miasto 4 poziomu Łza Ashy | 15000 złota 20 drewna 20 kamienia 20 kryształów | Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Po każdej walce 33% poległych stworzeń Przystani wraca do życia. | 
0
Komentarze czytelników
Katane Legend

Hm, opisy umiejetnosci sa dla bohatera na jakims konkretnym poziomie, z jakimis konkretnymi statystykami i z konkretna reputacja - ale nie widze o tym zadnej informacji.
MiszczCzarny Pretorianin

@Katane
W tekście jest o tym informacja.
Dla wojowników na pierwszej stronie rozdziału o umiejętnościach mocy (https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=240)
Dla magów na pierwszej stronie rozdziału poświęconego umiejętnościom magii: https://www.gry-online.pl/poradniki/might-magic-heroes-vi/&PART=290
Keb Pretorianin

"Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów(...)"
Konwersja fortów coś jednak nam daje, mianowicie gdy posiadamy fort przynależny do innej frakcji dostajemy 250 złota dziennie, natomiast w przypadku gdy jest to fort naszej frakcji dostajemy 500 złota dziennie. Różnica wynosi więc 250 złota dziennie (koszt konwersji w złocie zwraca się po 4 turach), nie są to kokosy, ale konwersja fortów nie jest totalnie nieopłacalna.
Drathir Junior
bardzo fajny poradnik, niemniej jednak kilka zagadnien(na razie tyle znalazlem) strasznie nie przemyslane:
"Logistyka: 3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica – nie warto." - 3 punkty to ok 15% ruchu w poczatkowej fazie gry, z czasem rozwoju ~10%...czy 10% to mało i nie warto?! Pozwala dogonic wrogiego bohatera oraz duzo sprawniej explorowac mape...jedna z pierwszych umiejetnosci jaka rozdaje bohaterowi.
Turysta: Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak – nie warto" - i tu tez sie nie zgodze - aby ta umiejetnosc byla sprawnie wykorzystana potrzeba skilla Ekonomia 1 a to juz 2 punkty, wole dokupic 2giego bohatera, u ktorego dzieki mentorstwu podstawowego szybko nabije lv i potrzebne skille. Porusza sie on za glownym bohaterem z zbiera surowce gdy glowny pokona stworki.
Złoto zdobywamy nie tylko poprzez kopalnie i bezpośrednie zbieranie samorodków z mapy przygody – możemy je również pozyskać dzięki skrzyniom ze skarbami. Za każdym razem, gdy tego typu szkatułka trafi w nasze ręce, będziemy musieli zdecydować – zadowolimy się kilkoma tysiącami monet, czy też zainwestujemy w rozwój bohatera? Ze swojego doświadczenia mogę zaświadczyć, że ten drugi wybór jest niemal zawsze bardziej opłacalny – wysokopoziomowy heros jest cenniejszy, niż dowolna ilość bogactw. Kolejna bzdura - wysokolevelowy heros dostajacy w maxie 3k + 25% +12% (4,11k) doswiadczenia ? Za srednia bitwe dostaje kolo 2 - 3 razy wiecej doswiadczenia (jak nie wiecej), a kasa przy wysokim lv idzie bardzo szybko chac wykupic wszystkie stworzenia (przy paru zamkach przyrost jest duzy do tego ze skillem zwiekszajacym przyrost i artefakrtami). Kolejnym bonusem brania zlota jest +20% zlota z ekonomii.
Shimoyet Legionista
Niektóre poradniki sa do bani.Nie opisałeś tu NIC z kampani tylko klamoty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


