Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary
Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary
Ninurta-Gamil
Twoje miasto początkowe.
Skała
Pokonaj Simurgha aby odblokować przejście.
Ziyad
Wrogie miasto Przystani.
Al-Amal
Wrogie miasto Akademii.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Thaqib
Wrogie miasto Akademii.
Nudhar
Wrogie miasto Akademii.
Ołtarz Arkatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Arkatha (09).
Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (08).
Ołtarz Ylatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Ylatha (11).
Pieczęć Ylatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (10).
Al-Jamasht
Wrogie miasto Akademii.
Zenda
Kuźnia Żywiołów
8 Żywiołaków Ognia, 8 Żywiołaków Ziemi, 8 Żywiołaków Powietrza, 8 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia, 10 Cieniostali, 10 Kryształów Smoczej Krwi, 10 Gwiezdnego Srebra oraz 10 Smoczej Stali.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Skrzynia
Płaszcz Malassy;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od Magii Ciemności.
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 złota oraz 5 rudy.
Skrzynia
Wisior Pierwotnego Szału;
+5 do Obrony dla wszystkich stworzeń bez Krwawego Szały.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Skrzynia
Szata Alchemika;
+1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć na sojusznicze stworzenia; 1 Kryształ Smoczej Krwi, Smocza Stal, Cieniostal lub Gwiezdne Srebro dziennie.
Skrzynia
Płaszcz Arkatha;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od Ognia.
Smocza Utopia
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Wrak Statku
150 Morskich Elfów Piratów, 6 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Skrzynia
Zbroja Zapomnianego Bohatera;
+2 do Mocy, +2 do Obrony, +2 do Ducha, +2 do Magii.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Opuszczony Statek
1 Kościany Smok, 10 Liszów, 80 Duchów, 120 Szkieletów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.

Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Myśli i Zamiary - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia czwartą misję z kampanii Nekropolii. Do wykonania mamy tutaj praktycznie tylko jedno bardzo proste zadanie, tak więc rozgrywka przypomina w tym wypadku zwykłą potyczkę z komputerem. Na początku dysponujesz jednym miastem oraz bohaterem, a stajesz na przeciwko czterech wrogów. Od twojej sprawności i szybkości działania zależy czy uda ci się szybko zbudować potężną armię i podbić wszystkich wrogów. Za przeciwników będziesz miał bohaterów Akademii oraz Przystani.

Czaszka Smutków (Skull of Sorrows) - zadanie główne

Zadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia czwartej misji z kampanii Nekropolii. Jego główny cel to zdobycie wrogiego miasta Al-Jamasht (M16,12). W pierwszej kolejności zajmij się jednak rozbudową miasta i zdobywaniem surowców wokół niego. Następnie udaj się na zachód i pokonaj jednego Simurgha (M16,2). Odblokuje ci się przejście do dalszej części mapy. Idź w południowo wschodnią część mapy, gdzie będziesz mógł między innymi zająć kopalnie oraz fort.

Po zniszczeniu Al-Jamasht, miasto po prostu zniknie. - Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Po zniszczeniu Al-Jamasht, miasto po prostu zniknie.

Masz już bazę do dalszych wypraw. Cała misja powinna polegać na przejmowaniu kolejnych budynków, surowców, a także miast. W końcu dotrzesz do północnozachodniej części mapy, gdzie leży Al-Jamasht. Jako nagrodę za jego zniszczenie otrzymasz Czaszkę Veina (Vein's Skull).

Ucieczka (On the Run) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zdobyciu miasta Al-Jamasht (M16,12) i zakończeniu misji Czaszka Smutków (Skull of Sorrows). Musisz Adar-Malikiem dotrzeć do południowo-zachodniego krańca mapy (M16,13). Tam spotkasz się z Zendą, a misja zostanie zakończona sukcesem.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl